További Gazdaság cikkek
A Netflix az idei utolsó negyedévre tervezi, hogy egy olcsóbb, reklámokkal kiegészített alternatívával jelentkezik előfizetői számára, természetesen az eddigieknél kedvezőbb áron. Azok, akik már feliratkoztak korábban, a változtatásokból semmit nem fognak érzékelni, amennyiben a jelenlegi árkategóriás előfizetések valamelyikét választják.
A streamingszolgáltató korábban sokáig ellenezte, hogy reklámok jelenjenek meg rajta, de a lassuló növekedési adatok arra kényszerítették a vállalatot, hogy új módokon próbáljon meg bevonzani előfizetőket.
Mivel a Netflix kevés időt adott magának a szolgáltatás elindításához, a menedzsment külső partnert keresett az értékesítés és a technológia kezelésére.
„A Microsoft bizonyítottan képes minden hirdetési igényünket támogatni, miközben együtt dolgozunk egy új, hirdetésekkel kiegészített ajánlat felépítésén” – idézi a cég közleménye Greg Peterst, a Netflix operatív vezérigazgató-helyettesét.
Ennél is fontosabb, hogy a Microsoft rugalmasan áll a jövőbeli innovációkhoz mind a technológiai, mind az értékesítési oldalon
– tette hozzá Greg Peters.
A Netflix részvényei pozitív irányba mozdultak el a korábbi veszteségekhez képest, hiszen 2,4 százalékkal erősödtek New Yorkban. Az egykor nagy emelkedést mutató részvény 71 százalékot esett idén a keddi zárásig, miután a cég áprilisi előrejelzése szerint 2 millió előfizetőt veszítettek a most véget ért második negyedévben – írja a Bloomberg.
A Microsoft az előző évben 10 milliárd dolláros hirdetési árbevételt generált, tavaly decemberben pedig felvásárolta a Xandrt, az AT&T reklámüzletágát. Az AT&T 2018-ban hozta létre a Xandrt, miután megvásárolta az AppNexus reklámtechnológiai céget, és az üzletet az alapító Alexander Graham Bellről nevezte el.
(Borítókép: Jakub Porzycki / NurPhoto/ Getty Images)