Tulajdonosváltás a foglaljorvost.hu-nál, érkezik az OTP Csoport
Az alapvetően a pácienseket és orvosokat összekötő egészségügyi portál emellett az ügyféligényekre reagálva tematikus, összehasonlító oldalakat indít ősszel a magánszülészet, a külföldi lombikellátás és az ortopédiai központok tematikájában.
A magánszülészet egyébként is kiemelt figyelemmel követett terület a portálnál, mivel az itt bonyolított ügyfélkeresések és időpontfoglalások 40 százaléka a szülészet és nőgyógyászat területével kapcsolatos. Azt, hogy mennyire fontos terület ez, jól jelzi az is, hogy amíg 2019-ben a magánszülések aránya az összes gyermekszülésen belül 2,5 százalék volt, addig a hálapénz kivezetését és a szabad orvosválasztás korlátozását követően már 3,81 százalék, és 2020-ról 2021-re 41 százalékos volt a növekedés.
A portál által a közelmúltban végzett felmérés szerint az ügyfelek igen jelentős arányban támaszkodnak a Google keresővel szerzett információkra fontos egészségügyi döntések meghozása előtt. A válaszadók 9 százaléka nagyon gyakran, 37 százaléka gyakran, 20 százaléka pedig időnként hoz egészségével kapcsolatos döntést internetes keresést követően.
A felmérés szerint a magánegészségügytől azt várják a páciensek, hogy várakozási idő nélkül jussanak be az orvoshoz, ahol minőségi időt töltenek, megfelelően tájékoztatják őket, és emberségesen, de legfőképp gyorsan ellássák őket. Tapasztalataik szerint egyre nagyobb jelentősége lesz az orvosok és az egészségügyi szolgáltatók értékelésének is, mivel a válaszadók 47 százaléka időnként, 18 százaléka pedig gyakran ellenőrzi az orvosáról szóló értékeléseket.