Akadozik a McDonald’s rendszere, több országban sem lehet rendelni az étteremből
További Gazdaság cikkek
- Visítozva rohant a NAV egységei elől a Reszkessetek, betörők! sztárja
- Mind elbuktuk, pedig százmilliókat ért volna ez a hat szám
- Nincs több pánik a törött kütyük miatt: itt a MediaMarkt válasza
- Újraindult az olajszállítás a Barátság kőolajvezetéken
- Munkaidőn kívül buktatott le egy adóellenőr egy karácsonyfadíszeket áruló vállalkozót
A McDonald’s gyorsétteremlánc technikai problémákkal küzd éttermeiben, így a vásárlók nem tudnak ételt rendelni.
Japánban a vállalat elnézést kért a kellemetlenségekért, és a közösségi médiában közzétett bejegyzésében arra kérte a vásárlókat, hogy „várjanak egy kicsit”, amíg helyreáll a szolgáltatás.
A felhasználók a közösségi médiában más országokban, így az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és Új-Zélandon, Németországban, Hollandiában, Kanadában, Tajvanban és Kínában is problémákról számoltak be.
Az Index kereste a gyorsétteremlánc magyarországi illetékeseit az ügyben. Azt a választ kaptuk, hogy tudnak a technológiai problémáról, amely hatással volt éttermeik működésére.
Éttermeink a szokásos módon állnak vendégeink rendelkezésére, de elszigetelten még előfordulhatnak kisebb fennakadások. Fontos megjegyezni, hogy a problémát nem kiberbiztonsági esemény okozta
– közölte a McDonald’s lapunkkal, egyúttal köszönik a vendégek türelmét, és elnézést kérnek a kellemetlenségekért.
Egy új-zélandi McDonald’s-alkalmazott elmondta, hogy a számítógépes szerver összeomlása miatt nem tudtak rendeléseket felvenni és ételt felszolgálni, a rendelések felvételére használt képernyők pedig jelenleg nem működnek.
A hongkongi vásárlók egy pénteki Facebook-bejegyzés szerint tudtak ételt vásárolni, de nem tudják használni a mobil és az önkiszolgáló rendelőképernyőket. Azt írják, hogy „számítógépes rendszerhiba” miatt nem használhatók a szolgáltatások.
Kérjük, rendeljenek közvetlenül az étterem pultjánál
– írják a közleményben.
A McDonald’s Tajvan hasonló közleményt adott ki, amelyben azt írja, hogy a „24 órás Happy kiszállítás” és a telefonos rendelés ideiglenesen felfüggesztésre került, mivel a rendszer karbantartáson esik át.
Az Egyesült Királyságban a közösségi média felhasználói azt mondták, hogy nem tudtak rendelni, de ezt a McDonald’s U.K. nem erősítette meg. A Downdetector weboldal adatai szerint a McDonald’s-alkalmazás Egyesült Királyságban élő felhasználói ma reggel, helyi idő szerint 5:30 körül kezdtek problémákat jelenteni a rendelésekkel kapcsolatban.
Frissítés (12:24):
„Tudomásunk van egy technológiai kiesésről, amely hatással volt éttermeinkre, a problémát jelenleg is próbáljuk orvosolni” – közölte a McDonald's (MCD) a CNN-hez pénteken eljuttatott közleményében.
„Köszönjük a vásárlók türelmét, és elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségekért. Megjegyezzük, hogy a probléma nem kapcsolódik kiberbiztonsági eseményhez” – szögezte le az étteremlánc szóvivője.