Mérföldkőhöz ért a PENNY, ismert séfet igazolt le a vállalat
További Gazdaság cikkek
- Két nap alatt háromszorosára drágult a villamos energia tőzsdei ára Magyarországon
- Tovább gyengül a forint, stagnálnak az állampapírhozamok
- Soha sem nyílt még ekkorára karácsonykor a magyarok pénztárcája
- Barna Zsoltot választották a PTE-t fenntartó alapítvány kuratóriumának elnökévé
- Nincs akadály a magyar milliárdos előtt: jóváhagyták a nagy üzletet
A PENNY legutóbbi eseményén praktikus főzési tippekkel látta el a vendégeket, kézzelfoghatóvá téve a vállalat filozófiáját: hogyan lehet helyi alapanyagokból izgalmas, mindenki számára elérhető ételeket készíteni. Mint a közleményükben írják, az üzletlánc számára kiemelt jelentőségű a hazai partnerekkel való együttműködés, ami fenntarthatósági szempontból is előnyös, valamint a vásárlók számára is pénztárcabarát áron tudják biztosítani a minőségi, helyben termelt élelmiszereket.
A vállalat célja, hogy a „termőföldről a polcokig” alapgondolat mentén olyan ellátási láncot hozzon létre, amely rövid, fenntartható és közvetlenül támogatja a hazai termelőket.
„Az első közös eseményünk a PENNY-vel fantasztikus élmény volt. Az elkészült fogások, a jelenlévők aktív részvételével, méltó módon szemléltették a hagyományos és a modern konyha találkozását, mindezt persze helyi alapanyagokból készítve. Útravalónak pedig néhány olyan gasztrotrükköt is megmutattam, amit a vendégek a mindennapi főzés során is könnyen hasznosíthatnak” – fogalmazott Farkas Richárd, a PENNY séfje.
A vállalat emlékeztet rá, hogy a vidéki kifőzdéből induló szakember ma már országos hírnévnek örvend, és az elmúlt években Barcelona és Budapest csúcséttermeiben szerzett tapasztalatot. Az Őrségben töltött évek alatt különleges hangsúlyt fektetett a helyi alapanyagokra, a hagyományos receptek modern elkészítésére és a fenntarthatóságra. Nem véletlen, hogy a PENNY-vel való együttműködése egy olyan partnerség, ahol a minőség és a tradíció találkozik az innovációval.
Stratégiai célunk, hogy erősítsük a kapcsolatot a hazai beszállítókkal, és biztosítsuk a vásárlóinknak a legjobb minőségű, helyi termékeket. Ricsi szakmai tudása és elkötelezettsége pedig tökéletesen támogatja a küldetésünket
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
A PENNY számára a séffel való együttműködés egyértelműen hosszú távú elköteleződés, hiszen a hazai beszállítók támogatása és a minőségi magyar termékek népszerűsítése központi szerepet játszik a vállalat stratégiájában. Terveik szerint Farkas Richárd rendszeres jelenlétével, televíziós szerepléseivel és receptjeivel is inspirálja majd a vásárlókat.
A cikk az Index és a PENNY tartalmi együttműködésének keretében valósult meg.
(Borítókép: Farkas Richárd. Fotó: Papajcsik Péter / Index)