Összefogott a Penny és a Foodora

2024.11.19. 20:47
November közepétől a Penny vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagybevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül. Az ünnepi időszak közeledtével tényleges segítséget jelenthet, hogy a diszkontlánc összes termékkategóriája kényelmesen és gyorsan házhoz rendelhető.

A foodora felületén a vásárlók a Penny üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott alacsony szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak – közölte szerkesztőségünkkel a Penny.

A célunk, hogy a Penny vásárlói számára minden vármegyében elérhető legyen a gyors és kényelmes online bevásárlás, ami különösen fontos a közeledő ünnepi időszakban. Bízunk benne, hogy az országos lefedettség jelentősen megkönnyíti mindennapjaikat, ugyanis a megszokott pénztárcabarát árakon juthatnak hozzá termékeinkhez

– mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.

Különleges ajánlatok és kuponok

A közlemény szerint a foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a Penny-rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén. Emellett a következő településeken egy hónapig minden esetben ingyenes kiszállítás várja az érdeklődőket: 

  • Ajka,
  • Baja,
  • Balatonfüred,
  • Békéscsaba,
  • Dunakeszi,
  • Dunaújváros,
  • Eger,
  • Göd,
  • Gödöllő,
  • Gyál, 
  • Gyöngyös,
  • Kaposvár,
  • Kazincbarcika,
  • Keszthely,
  • Kistarcsa,
  • Kisvárda,
  • Makó,
  • Mosonmagyaróvár, 
  • Nagykanizsa,
  • Ózd,
  • Pápa,
  • Salgótarján,
  • Siófok,
  • Sopron,
  • Szekszárd,
  • Szigethalom, 
  • Szigetszentmiklós,
  • Tatabánya,
  • Vecsés,
  • Veszprém,
  • Zalaegerszeg.

„Az együttműködésünk a Pennyvel egyedülálló sikertörténet: közel 400 000 rendelést teljesítettünk eddig, és örömmel látjuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online bevásárlást. A foodoránál a legfőbb célunk egy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást nyújtani, amellyel nem csak energiát, de rengeteg időt is megspórolunk felhasználóinknak, amit arra fordíthatnak, amire jól esik” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora a marketingigazgatója.

Kényelmes és hatékony megoldás az ünnepi forgatagban

Az online bevásárlás rendkívüli segítséget nyújthat a fogyasztóknak, hogy hatékonyabban tudják intézni a teljes körű, akár nagybevásárlásaikat is, amivel időt spórolhatnak az év végéhez közeledve – fogalmaz a közlemény.

Mint írták, az online szolgáltatással megspórolt idő mellett a megszokott Penny-árakon vásárolhatják meg a termékeket, így pénzt is spórolhatnak. A foodora szolgáltatása – a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodva – az ünnepek alatt is elérhető lesz, hogy az év legforgalmasabb időszakában is gördülékenyen kiszolgálhassák a vásárlói igényeket.

A Penny és a foodora 2021 áprilisában indította el együttműködését, amely azóta folyamatosan bővül, országosan már 43 településen érhető el a szolgáltatás. Az online rendelés a Pennyi-üzletekből növekvő népszerűségnek örvend, egyre többen választják az otthonról történő kényelmes vásárlást, a minőségi és jó ár-érték arányú termékeket. A legnépszerűbb rendelt tételek között szerepelnek a különböző csomagolt pékáruk, a Sissy 2,8 százalékos tej, a Penny friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé.