Összefogott a Penny és a Foodora
További Gazdaság cikkek
- Visítozva rohant a NAV egységei elől a Reszkessetek betörők! sztárja
- Mind elbuktuk, pedig százmilliókat ért volna ez a hat szám
- Nincs több pánik a törött kütyük miatt: itt a MediaMarkt válasza
- Újraindult az olajszállítás a Barátság kőolajvezetéken
- Munkaidőn kívül buktatott le egy adóellenőr egy karácsonyfadíszeket áruló vállalkozót
A foodora felületén a vásárlók a Penny üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott alacsony szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak – közölte szerkesztőségünkkel a Penny.
A célunk, hogy a Penny vásárlói számára minden vármegyében elérhető legyen a gyors és kényelmes online bevásárlás, ami különösen fontos a közeledő ünnepi időszakban. Bízunk benne, hogy az országos lefedettség jelentősen megkönnyíti mindennapjaikat, ugyanis a megszokott pénztárcabarát árakon juthatnak hozzá termékeinkhez
– mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Különleges ajánlatok és kuponok
A közlemény szerint a foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a Penny-rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén. Emellett a következő településeken egy hónapig minden esetben ingyenes kiszállítás várja az érdeklődőket:
- Ajka,
- Baja,
- Balatonfüred,
- Békéscsaba,
- Dunakeszi,
- Dunaújváros,
- Eger,
- Göd,
- Gödöllő,
- Gyál,
- Gyöngyös,
- Kaposvár,
- Kazincbarcika,
- Keszthely,
- Kistarcsa,
- Kisvárda,
- Makó,
- Mosonmagyaróvár,
- Nagykanizsa,
- Ózd,
- Pápa,
- Salgótarján,
- Siófok,
- Sopron,
- Szekszárd,
- Szigethalom,
- Szigetszentmiklós,
- Tatabánya,
- Vecsés,
- Veszprém,
- Zalaegerszeg.
„Az együttműködésünk a Pennyvel egyedülálló sikertörténet: közel 400 000 rendelést teljesítettünk eddig, és örömmel látjuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online bevásárlást. A foodoránál a legfőbb célunk egy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást nyújtani, amellyel nem csak energiát, de rengeteg időt is megspórolunk felhasználóinknak, amit arra fordíthatnak, amire jól esik” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora a marketingigazgatója.
Kényelmes és hatékony megoldás az ünnepi forgatagban
Az online bevásárlás rendkívüli segítséget nyújthat a fogyasztóknak, hogy hatékonyabban tudják intézni a teljes körű, akár nagybevásárlásaikat is, amivel időt spórolhatnak az év végéhez közeledve – fogalmaz a közlemény.
Mint írták, az online szolgáltatással megspórolt idő mellett a megszokott Penny-árakon vásárolhatják meg a termékeket, így pénzt is spórolhatnak. A foodora szolgáltatása – a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodva – az ünnepek alatt is elérhető lesz, hogy az év legforgalmasabb időszakában is gördülékenyen kiszolgálhassák a vásárlói igényeket.
A Penny és a foodora 2021 áprilisában indította el együttműködését, amely azóta folyamatosan bővül, országosan már 43 településen érhető el a szolgáltatás. Az online rendelés a Pennyi-üzletekből növekvő népszerűségnek örvend, egyre többen választják az otthonról történő kényelmes vásárlást, a minőségi és jó ár-érték arányú termékeket. A legnépszerűbb rendelt tételek között szerepelnek a különböző csomagolt pékáruk, a Sissy 2,8 százalékos tej, a Penny friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé.