A két évig tartó, összesen több mint 270 milliárd forintba kerülő M6-os építkezés nem volt zökkenőmentes. Az egyik alagút beomlott, többször találtak feketén foglalkoztatott munkásokat.
Most a legnagyobb izgalmat a Dunaújváros és Szekszárd közötti szakaszon 22 hidat, illetve felüljárót építő Pontium Zrt. fizetésképtelensége okozza - írja a Napi Gazdaság. Alvállalkozói közül többen már korábban is kezdeményezték a társaság felszámolását.
A Pontium arra hivatkozik, hogy az alvállalkozói cégeit azért nem tudja maradéktalanul kifizetni, mert neki is tartoznak. A társaság egy 800 millió forint értékű átalánydíjas szerződés keretében a szakaszon kilenc műtárgyat épített a Bilfinger és Berger Kft. egyik társaságának megbízására. Ebből azonban csak 530 milliót kaptak meg. A Bilfingernél viszont arra hivatkoznak, hogy amíg kapcsolatban álltak a Pontiummal, minden valós teljesítést kifizettek.