Feldühödött étteremtulajdonosok
A most megszületett egyezség megoldást hozott a két társaság közötti vitában. A Burger King éttermeinek tulajdonosait már korábban felháborították a Frozen Coke siralmas eladási eredményei - tudósít a BBC. A Coca-Cola azonban csak azután ismerte be a csalást, hogy egy kirúgott menedzser megvádolta ezzel a céget.
Most valamennyi üzlet, mely árusította a kólaízű jégkását, ezer dollárt, ezen felül még egy ötszáz dollárig terjedő helyreállítási összeget kap a Coca-Colától. Az üdítőitalgyártó azt is biztosítja, hogy egyetlen étterem se veszítsen az üzleten, ezért 6,4 millió dollárt fizet a Burger Kingnek a márka reklámozásáért.
A Burger King, mely a jelentések szerint tízmilliót költött a Frozen Coke piacra való bevezetésére, azzal fenyegetőzött, hogy januártól felhagy az árusítással a rossz eladási mutatók miatt.
Az ügyészség is nyomoz
Bradley Blum, a Burger King vezérigazgatója szerint az egyezség "korrekt és igazságos", így arra ösztönözte az éttermek tulajdonosait, hogy fogadják el azt. A tulajdonosok nyolcvan százalékának kell elfogadni az egyezséget, hogy életbe lépjen, ami elég jelentős arány, hiszen az Egyesült Államokban nyolcezer Burger King étterem működik.
A Coca-Cola beismerése csak a Burger Kinggel kapcsolatos jogvitát zárta le. Az atlantai ügyészségi hivatal tovább nyomoz a hamis tesztek ügyében.