„Minőség a legjobb áron” – 2006 januárjától 2007 februárjáig ezzel a szlogennel hirdette magát akciós újságjában a DM-Drogerie Markt Kft. A GVH úgy ítélte meg, az eljárás alá vont vállalkozás álláspontjával szemben ez a kijelentés nem a DM-üzleteken belüli legjobb árat jelenti. A fogyasztók értelmezése nem lehet más, mint hogy az adott termék a piac egészét tekintve a legolcsóbb - olvasható az indoklásban. Az állítás bizonyítása a versenyjogi gyakorlat szerint a DM feladata lett volna. Csakhogy a vállalkozás nem tudta hitelt érdemlően bizonyítani, hogy valóban az ő árai a legjobbak a piacon.
A GVH egy másik megtévesztő hirdetés miatt is elmarasztalta a DM-et. A társaság tavaly decemberben óriásplakátokon és akciós újságjában jelentetett meg hirdetést „Karácsonyi illatvarázs a DM-nél! Parfümök 50 százalék kedvezménnyel!” feliratokkal. A termékek régi ára alatt a versenytörvény szerint az akció kezdetét megelőzően érvényesített árat kell érteni.
A GVH vizsgálata kiderítette, hogy hat termék esetében közvetlenül az akciót megelőző időszakban 200-500 forinttal alacsonyabb árak voltak érvényben, mint amilyeneket a DM akciós újságjában régi árként megjelölt. Emiatt a fogyasztók a valóságosnál nagyobb árengedményt érzékeltek, ráadásul a hat terméknél meg sem valósult az 50 százalékosnak meghirdetett kedvezmény.
A megtévesztő reklámok miatt a DM Kft.-nek tízmillió forint bírságot kell fizetnie.