A Hertz ügyfélköre diszkrét szolgáltatást vár, így nem is fordulhat elő, hogy a Hertz helyett egy a bécsihez hasonló konstrukcióban kínált autót igényelnének. Az azonban igaz, hogy az olcsó, egyszerűbb autókat kínáló hazai kölcsönzők számára veszélyes lehet a "fapados" versenytárs esetleges megjelenése. A Hertznél az ügyfelek 80-85 százaléka üzletember, s 55 százalékuk külföldről érkezik. Összforgalmuk mintegy felét repülőtéri irodájuk bonyolítja.
Autó a repülőjegy árában
Hasonlóképpen vélekedik Haraszti Géza, az Eurent Autókölcsönző Kft. ügyvezetője is, aki szerint az ilyen cégek életképessége Magyarországon egyelőre kérdéses. Ennek oka az a tapasztalat, hogy jelenleg is létezik ilyen próbálkozás taxikon, de kevéssé kelendőek ezek a hirdetési felületek. Ráadásul egy ilyen vállalkozáshoz tetemes induló tőke kell, s a hirdetések bizonytalansága miatt a beindulás után sem arannyal kikövezett az út.
Az Eurent már létrehozott egy hasonló vállalkozást a filléres SkyEurope légitársasággal kötött megállapodásra építve. Ennek lényege, hogy az olcsó légi járatok beindulásával egy időben a Magyarországra érkező vendégeknek a repülőjegy árában - 5990 forint - adják a gépkocsikat. Az ügyfél ezért a pénzért 100 km-t mehet az autóval, e fölött pedig kedvezményes tarifával számolják el a gépkocsihasználatot.