A Gazdasági Versenyhivatal Versenytanácsának határozata szerint a Biovit Pharma Kft. a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított. A cég a "VigRX for Men" elnevezésű kapszuláról honlapján, a terméket népszerűsítő reklámanyagokon és a termék külső csomagolásán a gyógyhatás hamis látszatát keltette. A cég kétmillió forint bírság megfizetésére köteles.
A GVH az eljárásban a Biovit Pharma Kft. reklámjait vizsgálta. A versenytörvény szerint tilos a gazdasági versenyben a fogyasztókat megtéveszteni. A fogyasztók megtévesztésének minősül, ha az áru áráról, lényeges tulajdonságáról valótlan tényt vagy valós tényt megtévesztésre alkalmas módon állítanak, az árut megtévesztésre alkalmas árujelzővel látják el, vagy az áru lényeges tulajdonságairól bármilyen más, megtévesztésre alkalmas tájékoztatást adnak. A vállalkozás által használt kifejezéseknek a mindennapi életben, illetőleg a szakmában elfogadott általános jelentése alapján állapítják meg, hogy a tájékoztatás a fogyasztók megtévesztésére alkalmas-e.
Mindazok a vállalkozások, amelyek az emberi egészséget gyógyító, de egyben veszélyeztető termékeket kívánnak forgalomba hozni, az erre hivatott szakhatóságnál kötelesek terméküket megvizsgáltatni. A hatóság ezután határoz arról, hogy az adott termék a gyógyszerek, illetőleg gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású termékek kategóriájába tartozhat-e. Azok a vállalkozások, amelyek a jogszabályok szabta utat megkerülik, nem állíthatják termékeikről azt, hogy annak gyógyhatása van. Ha mégis ezt teszik, tisztességtelen előnyre tesznek szert olyan vállalkozásokkal szemben, amelyek a szabályokat betartva, a kapcsolódó engedélyeztetési és egyéb költségeket (terheket) is vállalva járnak el.
A GVH Versenytanácsa szerint a Biovit Pharma magatartása a versenytörvénybe ütközik, ezért kétmillió forint versenyfelügyeleti bírsággal sújtották a céget.