További Magyar cikkek
Az OTP az elmúlt 15 évben nagyon sokat változott, sokat fejlődött, már nem ugyanaz a bank, ami 90-es évek elején volt. A tőzsdére menetel, a külföldi terjeszkedés és a korszerű termékek bevezetése után most új megjelenéssel tűnik fel a bank ügyfelei előtt - kezdte a mai tájékoztatót Lantos Csaba, a pénzintézet vezérigazgató-helyettese.
A régi és az új logó
A bank új megjelenéssel, márkastratégiával és logóval jelentkezik - folytatta Balogh Gabriella ügyvezető igazgató. Az OTP nevét csupa kisbetűvel írják. A szakember elmondása szerint a zöld színhez a társaság ragaszkodott, mivel Magyarországon ez alapvetően a bankhoz kötődik, és nemzetközileg sem foglalt még olyan mértékben mint más színek. Balogh Garbiella szerint a direkt kommunikációs eszközök segítségével a kampány költségvetése bankcsoportszinten egymilliárd forint alatt lehet.
Az OTP kilenc országban (Magyarországon kívül Bulgária, Horvátország, Montenegró, Oroszország, Románia, Szerbia, Szlovákia és Ukrajna) jelen lévő multinacionális bankká vált, amely 11 milliónál több ügyfelet szolgál ki több mint 1250 bankfiókon, illetve elektronikus csatornákon keresztül.
Az új logo péntektől használatos, és nemcsak az OTP Bankra, hanem az egész csoportra érvényes lesz, természetesen a leányvállalat nevét használva. A logováltás érinti a nemzetközi érdekeltségeket is. Tavasszal elindul a váltás Romániában, Szerbiában és Horvátországban, nyáron Szlovákiában folytatódik. Bulgáriában csak az arculatot frissítik.
Balogh Gabriella elmondása szerint az új logo és az általa tükrözött imázs már tükröződött a bizalombank.hu honlapon, amely a bizalom beépítését szolgálta az ügyfelek körében. A megváltozott márkaértékek az ügyfélkapcsolati munkában is tetten érhetőek lesznek.
A kampány keretében a Millenáris Parkban megnyílik a "Bizalompark". Megindul a bankfiókok átalakítása, de változnak az ATM-ek is. A bankfiókok átalakítása szorosan illeszkedik a felújítási hullámhoz: 70 bankfiókot raknak rendbe csak az idén. A teljes fiókhálózat átalakítása 2008 végére befejeződik Magyarországon, külföldön, négy országban pedig már 2007-ben.
Átalakul a bankfiókok és a kiadványok megjelenése is: 2007 végére befejeződik a banki ügyfélterek arculatának átalakítása. Ezzel párhuzamosan a magyarországi csoporttagok arculata is egységessé válik. A nemzetközi leányvállalatoknak a folyamathoz négy év áll rendelkezésükre, így a régió valamennyi érintett országában zökkenőmentesen megtörténhet a váltás.