A visszaváltható is kapható
Barta Zsolt, a Pepsi PR-menedzsere a történtekkel kapcsolatban elmondta, hogy a plakátokkal csak arra akarták a fogyasztók figyelmét felhívni, hogy a visszaváltható és az egy utas palackban forgalmazott 2 literes üdítők most azonos áron kaphatók. A visszaváltható palackban forgalmazott italok azonban ugyanúgy megtalálhatók és megvásárolhatók a boltokban, mint korábban.
A szelektív hulladékgyűjtés megoldaná a problémát
"A kérdéses plakátokkal kapcsolatban eddig cégünkhöz egyetlen hivatalos megkeresés vagy kifogás sem érkezett" - tette hozzá Barta. Az igazgató szerint az utóbbi években a fogyasztók egyre többször választják az eldobható változatot: '96 óta 27 százalékról 49 százalékra nőtt ezek aránya. A Pepsi szerint a megoldást az jelentené, ha elterjedne a szelektív hulladékgyűjtés. A cég alapító tagja az ÖKO-Pannon Kht-nak, amely Győrben több éve sikeresen működtet egy szelektív hulladékgyűjtési és feldolgozási rendszert.