Az RTL reklámbevétele tíz százalékkal nőtt
Az RTL Klub tíz százalékkal növelte reklámszpotok alapján számított nettó reklámbevételeit az első félévben 2002 elsó hat hónapjához viszonyítva. Ebben az összegben nemcsak a szponzorációk, hanem a barterek és a politikai hirdetések sincsenek benne.
A társaság június végéig 13,1 milliárd forint reklámbevételt ért el. Ez 1,173 milliárddal volt több, mint tavaly az első félévben.
A május jól hozott a konyhára
A reklámbevétel szempontjából a legsikeresebb hónap a május volt az RTL-nél. Ekkor 2,96 milliárd forint származott a csatornán futó reklámszpotokból. Majdnem ilyen jó volt április is, amikor 15 százalékkal magasabb bevétel keletkezett, mint egy évvel korábban.
Májusban produkálta a tv2 is a csatorna eddigi működésének legmagasabb havi bevételét - írja a Kreatív Online. Ekkor a nettó árbevételei elérték a 2,74 milliárd forintot, ami 25 százalékos növekedést jelent az előző év ötödik hónapjához képest. Az összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.