Ahogy már délután kiderült, ma sem sikerült megállapodnia a MÁV vezetésének és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezetének. Sem a főkövetelések, azaz a MÁV Cargo privatizációs bevételének egy részének a vasutasok közötti felosztásáról (átlagosan fejenként 250 ezer forint a követelés), illetve a már életbe lépett 6,9 százalékos béremelésen felüli plusz 10 százalékos fizetésemelésről, sem pedig a sztrájk idején nyújtandó elégséges szolgáltatás mértékében nincs se kompromiszum, de úgy tűnik még közeledés sem.
A szerdai nap eredménytelen eltelte egyben azt is jelenti, hogy a közvetítő bevonására szánt eredetileg öt napos határidő is lejárt. Ezzel együtt holnap még biztos nem lesz sztrájk: bár a VDSZSZ sztrájkbizottsága szerdán koraeste ülésezett, a munkabeszüntetés folytatásáról, illetve annak időpontjáról egyelőre nem döntöttek. A szervezet közleménye szerint "a kollektív munkaügyi vita során Szakszervezetünk több kompromisszumos javaslatot tett, azonban a munkáltatók minden érdemi tárgyalástól mereven elzárkóztak. Nem jött létre megállapodás a még elégséges szolgáltatással kapcsolatos egyeztetésen se, melyen a VDSzSz Szolidaritás az 1995-ben a MÁV által is aláírt megállapodás újbóli elfogadását javasolta a sztrájk idejére, a munkáltatók azonban erre sem voltak hajlandóak. A sztrájk idején kialakuló káosz miatt a cégek vezetését terheli a felelősség."
A VDSZSZ a tárgyalások eredménytelensége miatt a sztrájk folytatásáról határozott, ám annak időpontjáról egyelőre csak annyit közöltek: "a munkabeszüntetés időpontját megfelelő időben nyilvánosságra hozzuk".