A müncheni székhelyű német autógyártó a korábban tervezett 2020-nál lényegesen korábban, akár már 2016-ban elérheti az éves 2 millió darabos értékesítési szintet, tudta meg a Manager Magzin. 2020-ra még nagyratörőbb tervei vannak a vállalatnak, hiszen akkorra - elsősorban az új modellsorozatoknak köszönhetően - akár 2,5-2,6 millió darabos eladás is elképzelhető.
Az igen ambiciózus célok elérésében kulcsszerepet kapnak a BMW új kisautói, áll a konszern új stratégiájában. Ezeket az autókat pedig nyilván le is kell gyártani valahol, a német gyártó több új üzemben is gondolkodik. Többek között egy 250 ezer darabos éves kapacitású autógyár felhúzása is szerepel a tervekben, tudta meg a lap BMW menedzserektől. Az üzem végső helyszíne még nem dőlt el, Kelet-Európában, Mexikóban és az USA déli részén is felépülhet.