A GMI vezető kutatója, Mitchel Eggers szerint amikor a szövetségesek szembesülnek az amerikai külpolitikával, azt látják, hogy arrogánsak vagyunk és önzők. "Ezzel azonban szétromboljuk azon hírünket, hogy erősek vagyunk, innovatívak és ami a legfontosabb, tisztességesek."
Busht sem szeretik
A kutatásból kiderül, hogy leginkább a franciák hajlandóak a bojkottra, 21 százalékuk nem vásárolna amerikai terméket, ha erre kérnék. A németek 18, a britek 12 százaléka nyilatkozott hasonlóan. Elsősorban azokat a termékeket bojkottálnák a válaszolók, amelyek az amerikai imázs megtestesítői, mint például a Marlboro, a McDonald's, az American Express, a General Motors, vagy a CNN hírtelevízió.
Az európaiak 35 százaléka az Egyesült Államok külpolitikája alapján alkot képet a tengerentúli országról. George Bush újraválasztása pedig a nem tetszik a németek 81 százalékának, a franciák 73 százalékának és a britek 52 százalékának.