A lap megszerezte az eddig bizalmasan kezelt szerződés szövegét, amelyből egyebek között kiderül: a kormány, amelynek képviseletében Pavol Rusko gazdasági miniszter folytatta a tárgyalásokat, ígéretet tett arra, hogy megnöveli a megígért 8,8 milliárd korona állami támogatás összegét, ha a beruházás meghaladja a tervezett 30 milliárd koronát. A lap által megkérdezett neves szlovák közgazdász, Martin Barto szerint a kitétel buktatója, hogy nem szab felső határt.
Ugyancsak problematikus a szerződés azon pontja, amely szerint nem jár semmilyen következménnyel, ha a befektetés kisebb lesz a tervezettnél: a KIA nem köteles visszafizetni az állami támogatást. Aligha teljesíthető az a feltétel, hogy Szlovákia mindent megtesz annak érdekében, hogy száz kilométeres körzetben más autógyár vagy alkatrészgyártó ne települjön le, mivel az így meghúzott körbe cseh és lengyel területek is beleesnek.
A kormány a szerződés értelmében minden egyes munkahelyért 1750 eurót fizet, vagyis a dél-koreai autógyár a tervezett háromezer munkahelyért összesen 210 millió koronát kap. Ugyancsak különösnek tekinthető az a pont, amely szerint Szlovákia az Európai Bizottsággal fenntartott kapcsolatai során a KIA érdekeit fogja képviselni. Ha tehát Brüsszel beleköt a dél-koreai autógyárral kötött szerződésbe, akkor Pozsony nem a saját érdekeit, hanem egy magáncég érdekeit fogja védeni - mutat rá a Domino.