Pedig nem reklámoztak
Az eladott mozijegyek száma annak ellenére emelkedett, hogy a tévécsatornákon a merényletek utáni napokban nem sugároztak filmreklámokat, és a hétvégi eredményben általában nagy súllyal szereplő pénteki napon most a nemzeti gyász miatt kevesen mentek filmet nézni.
Csak az erőszak nem ment
A terrortámadások után a Paramount először el akarta halasztani a Hardball bemutatóját, de végül még is a vetítés mellett döntöttek, mert a film "pozitív amerikai értékeket hordoz". Az erőszakos filmek bemutatóit azonban a stúdiók elhalasztották, és erre a sorsra jutott a "Big Trouble" című krimiparódia is.
Jósok szezonja
A Blockbuster videókölcsönző-hálózat azt jelentette, hogy szerdától kezdve hirtelen emelkedett a kivett kazetták száma. A manhattani Video Room kölcsönzőben a legtöbbször kért mozi a Nostradamusról szóló "The Man Who Saw Tomorrow" című film volt. Korábban két-háromhavonta egyszer kérték ezt a filmet, most egy hétvége alatt negyvenszer.