A Lidl szerint rágalmazási kampány folyik ellene

2004.12.08. 21:43
Rágalmazási kampánynak nevezte a német diszkontlánc az egyik námet szakszervezet Fekete Könyvét. A Lidl szerint a cégnél kitűnő a hangulat.
A Lidl német élelmiszerkereskedelmi hálózat rágalmazási kampánynak nevezte és visszautasította az egyik német szakszervezet Fekete Könyvét, amelyben az érdekképviselet a Lidl "munkavállaló-ellenes vonásait" kívánja bemutatni. A német szolgáltatási szektor dolgozóit tömörítő ver.di péntekre hirdetett könyvbemutatót. Kitűnő hangulat

A Lidl először foglalt állást hivatalosan a szakszervezet részéről huzamosabb ideje hangoztatott vádakkal kapcsolatban, és azt szögezte le, hogy a vállalatnál a hangulat "kitűnő és sikerorientált".

A Lidl az Aldi után a második számú német diszkonthálózat, és egészen a közelmúltig igen sikeres, de meglehetősen titkolózó vállalkozásnak tűnt. Nemrég azonban forgalmi adatot hozott nyilvánosságra és szóvivőt is kinevezett.

A Lidl szerdai állásfoglalása szerint a munkahelyi anomáliáknak azonnal véget vetnek, miután azok kiderülnek, ezen kívül létezik a vállalatnál "forró drót", amelyen keresztül az alkalmazottak bármikor panaszt tehetnek munkakörülményeik miatt.