Nem mindegy, kreatív-e a Mikulás

2013.12.06. 09:40 Módosítva: 2013.12.06. 09:41
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Mikulásnak jönnie kell, nincs mese. Az érkezés és az ajándékok csizmába csempészésének módja mellett az sem mindegy, mennyire vagyunk kreatívak. Ötletek, hogyan lepje meg gyermekét az ünnepek alatt.

A jó időzítés csak fél siker a Mikulás-ajándékok esetében: a gyerekek persze minden édességnek örülnek, de azért egy apró plusz, egy izgalmas játék különösen nagyot szólhat a jól megérdemelt csokihalom mellett. Az ominózus estét érdemes már jó előre megtervezni, hogy ne csússzon hiba a számításba: az igazán ötletes Mikulás-csomag és tálalás garantáltan emlékezetes pillanatokat szerez a legkisebbeknek.

Az év utolsó hónapjaiban érdemes figyelni, mi láttán csillan fel gyerekünk szeme, de ha végképp tanácstalanok vagyunk, csak böngésszük végig a legnagyobb webáruházak kínálatát. A Mikulás-napi reakciók már azt is segítenek belőni, hogy karácsonykor mivel lepjük meg a kicsiket: ami nem fért bele a piros zacskóba, jó helyen lesz a fa alatt. A Shopline idén például a népszerű Gyereketető blog szerzője, Sárosdi Virág kreatív posztjaival támogatja meg a családosok karácsonyi készülődését, aki a közös játéktól a készségfejlesztő foglalkozásokig számtalan, tényleg használható tippel könnyíti meg a szülők dolgát.

És ami még jobb: a posztokhoz egyből ajándékötletek és praktikus ajánlatok is társulnak, így akár pár kattintással beszerezhetjük azokat a kiegészítőket, amik az adott tipp megvalósításához szükségesek. A Gyereketető bloggere legutóbb például kislányoknak ajánlott telitalálat szerepjátékokat a Shopline oldalán – amelyekkel akár már a közös karácsonyi készülődést is izgalmasabbá tehetjük –, a fiúk számára összeállított, dinó tematikájú programjával pedig biztos, hogy egy család sem fog unatkozni. Ha Sárosdi Virág ötletei mentén áll neki ajándékot keresni, a siker szinte garantált!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.