2023. szeptember 27., 12:06
Rajz, festmény, kollázs, képregény mellett TikTok-videókat, Instagram-sztorikat is várnak.
2023. augusztus 20., 19:54
A láthatatlan vízjel összezavarja az algoritmust.
A kreatív dizájnnal a hamisítók dolgát is megnehezítik.
A rendezvényszervezők sem jártak jól.
Highlights of Hungary: nem az a cél, hogy a jelöltek élete megváltozzon, hanem hogy példájuk útmutató legyen.
2021.01.26. 18:18 Módosítva: 2021-03-03 15:56:33
A drámai következmények még a jövő évtizedben is érezhetők lesznek.
2020. december 27., 07:10
2020. december 22., 10:11
Martha Stewart és Snoop Doggy Dog szerint így kell olajban burgonyát sütni.
Az InnovEIT-en újra a fővárosban gyűltek össze a legmenőbb európai innovátorok. Megnéztük, miért.
Szöulban pozitív kampányt indítottak az öngyilkosság-megelőzésért, de az ötletet csak néhány kreatív ügynökség díjazta.
Neizer Anita váltja a távozó Szigeti Pétert.
Mindössze egy simicskázós cikk linkjét küldte el a kormány a Kreatív hivatalos sajtóérdeklődésére válaszul.
2016. december 20., 11:37
A 3D-ben nyomtató tollal a reklámok szerint gyerekjáték térben rajzolni, nekünk 2D-ben sem ment.
Az új generációt nem érdekli a tévé, és nagyon a sztárok sem. Ismerkedjünk a szóval: social influencer.
2016. szeptember 13., 16:58
Pál Zsombor váltja Román Balázst.
Idén is lesz ARC, 16. alkalommal írják ki a pályázatot, „Neked hol jár az eszed?” címmel.
A kormány viszont visszautasítja, hogy befolyásolta volna a témákat.
Nem csak az Orbán-kormány csorgatott hirdetési pénzt baráti cégeknek, de ő fejlesztette tökélyre.
A Highlights of Hungary-n a tavalyi év legkreatívabb ötleteit díjazták.
Az Információs oldalak kategória második helyére is az Index.hu futott be.
A Nemzeti Kreatív Intézet új jelképe a nemzeti színű Rubik-kocka, de ez is csak átmeneti állapot.
Minimálisan, de erre sem volt példa 2009 óta.
A belvárosi önkormányzat szerint a módszer nem szabálytalan, de kérik az OTP-t, hogy hagyja abba.
A TASZ-nak van igaza másodfokon is. Az NMHH Médiatanácsa köteles nyilvánosságra hozni a Tv2 és az RTL Klub hatósági szerződéseit.
A férfiaknak szánt Nero Homme-ban félmeztelen modellcsajok, drága zakók és Playboy-cikkek vannak.
November 30-án távozott a Művészetek Palotája stratégiai kommunikációs tanácsadója.
A londoni meg-nem-valósult reklámok versenyén az édességgyártókat és az IKEÁt is ekézték.
Kinevezték a Joshi Bharat, az Ezek megőrültek és A 40 milliós játszma kreatív producerét.
Három évig havi 29 és fél milliót kap a Századvég és a Strategopolis.
2010. augusztus 17., 13:12
Fürdőruhás hoszteszek BTL-ezik a fogyasztókat. Reklámanalízis a Sziget fesztivál marketingrétjén.
2010. augusztus 17., 11:45
Fürdőruhás hoszteszek BTL-ezik a fogyasztókat. Reklámanalízis a Sziget fesztivál marketingrétjén.