Jól mutat majd PR cikkben

2018.04.19. 11:20
Ezt a cikket a(z) CEMP Sales House, nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Mostantól még vonzóbban kínáljuk márkázott tartalmát olvasóinknak.

A száraz definíció szerint a PR cikk a szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)- szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint megfogalmazott, a hirdető által írt cikk. A jó PR cikk viszont sokkal inkább egy jól megírt, olvasmányos márkasztori, márkához köthető esemény, vagy éppen olyan információ, amit a márkával szembeni bizalom hitelesít. A jó PR cikk nem csak segít a vásárlói döntésben, de meg is erősíti azt, hasznos vagy szórakoztató tartalomként pedig fenntartja az olvasó figyelmét.

Ideje másképp nézni a PR-cikkre

CEMP Sales House PR-cikk
Fotó: CEMP Sales House

ami meggyőzően jól mutat az Indexen a cikkoldal új dizájnban, ajánlója pedig a címlap egyik legpörgősebb részén vívja ki az olvasók figyelmét. A kiemelés megjelenése minden platformon szembeötlő, különösen, hogy a tartalmat a hirdető saját avatarjával (márkanevével), a Mindeközben hírfolyam fölött vagy magában a hírfolyamban kínáljuk olvasóinknak. Az előbbi a PR TOP megoldásunk, utóbbi a PR KÖZÉP, amiket desktop, tablet, és mobil platformra egyaránt, és együtt is megrendelhet. Nézze meg mintánkon mindkét kiemelési lehetőséget!

A megjelenéshez a cikken kívül szükségünk lesz a PR TOP kiemelésben megjelenő címre, legfeljebb 80 leütés hosszan, és egy 90 leütésnél nem hosszabb, frappáns ajánlóra mindkét kiemeléshez. Ha képet is szán a PR TOP kiemelésbe,  348x261 pixel-, és maximum 100 kilóbájt fájlméretig nyújtózkodhat statikus képe, a PR KÖZÉP helyre pedig 304x160 képpontos képet tudunk bepasszintani, szintén 100 kB fájlméretig. A hírfolyamon belüli ajánlóban és a cikk oldalán egyaránt megjelenő avatarja 40x40-es bélyegkép lehet.

Bármelyik kiemelést választja PR-cikkéhez, az Index.hu címlapján nagyjából 385 000* olvasó találkozhat vele egy tetszőleges napon 

Eddig tartott a PR szöveg

A PR-cikkben a szövegrészek között lehet egy-egy kép, ami többet mond minden szónál, de akár egyszerre több is, amiket képgalériában lapozgathat az olvasó, és még mozgóképes tartalmaknak is bőven jut hely a megújult cikkoldalon.

Jól mutat majd mobilon is!
Jól mutat majd mobilon is!
Fotó: CEMP Sales House

A PR-cikkbe szánt fotókat anyagleadáskor mellékelje vagy ossza meg velünk a linket, ahonnan letölthetjük őket. A videókat, kérjük töltse fel valamelyik nagyobb videómegosztóra (Indavideó, Youtube) és mellékelje az urljét. Praktikus, ha a képek és videók szövegközi elhelyezését megjegyzésként jelzi a szöveges dokumentumban.

Az új PR cikk listaárakról érdeklődjön kapcsolattartójánál vagy  írjon nekünk !

(Forrás: DKT – Gemius (15+ belföldi közönség), 2018. márc. napi átlag valós látogató (RU), Index címlap, multiplatform total adat.)

Ezt a cikket a(z) CEMP Sales House, nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.