Díjmentes megoldás a munkaadók és munkakeresők összekapcsolására

2020.10.06. 10:13 Módosítva: 2020.10.06. 20:16
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Valós idejű statisztika, amiből mi vonhatunk le következtetéseket és nem „elénk rakott” kész gondolatok alapján kell döntést hozunk. Rendhagyó hirdetői modell, ami segíti az igények alakítását és ezzel a felek egymásra találását. Ajánlattételi ciklusok, ahol mindkét tárgyalópartner jól jár és eddig nem látott rugalmasságot ad az egyeztetési folyamatoknak. Ráadásul mindez ingyenesen – ez a melostock.hu

melostock.hu  (1) (2).png

Az állásportálon a munkakereső ad fel személyre szabott hirdetést, amiben megjelöli nettó fizetési igényét is, így (leendő) munkaadóként egyedülálló módon előre láthatjuk, milyen elképzelései vannak a jelöltnek a bért illetően, majd ajánlatot tehetünk, amivel együtt az adataink is megérkeznek a potenciális új kollégához. Az ajánlattételi időszakok 24 óránként záródnak, majd a sikeres ajánlatot tett munkaadó összekapcsolásra kerül a munkát keresővel. Ezután kötelezettség még senkit sem terhel, a két félen múlik, hogy mi lesz az egyeztetés végkimenetele.

  • melostock.hu video munkaadóknak:

A melostock.hu egyedülálló abban, hogy valós idejű és területi alapú statisztikai adatokat bocsát a munkakeresők rendelkezésére, így könnyedén ellenőrizhető, hogy adott munkakörben, meghatározott időszakban, az ország mely területén mennyi volt a legalacsonyabb, a legmagasabb és az átlag ajánlati összeg havi bérezésre, illetve óradíjra lebontva. Ez természetesen fordítva is igaz, így a munkaadók is látják, hogy hol, milyen képzettségű és bérigényű munkaerő keres állást, ami a tervezést is nagyban segíti.

Az atipikus foglalkoztatási formákat is szem előtt tartja az oldal: ha valaki másod- vagy részmunkaidős állásra jelentkezne, megjelölheti a napokat, napszakokat, illetve időszakot, amikor dolgozni tud, illetve a munkavállalás helyét vagy helyeit – jó hír, hogy a szállásigényét is jelezheti, így munkaadóként kalkulálhatunk ilyesfajta igényekkel is. Ezenfelül a kötelezően megadandó adatok mellett mi döntjük el, hogy mennyit mutatunk magunkból (töltünk-e fel például magunkról fotót vagy sem), így ha valaki munkahelyet váltana, de a jelenlegi munkaadója nem tud a terveiről, nem kell attól aggódnia, hogy kellemetlen helyzetbe kerül – emiatt olyan nagy szaktudású munkavállalók is felkerülnek a térképre, akik félnek attól, hogy kiderül, nem érzik jól magukat a jelenlegi munkahelyeiken.

  • melostock.hu video munkakeresőknek:

A statisztikai funkciók, illetve a rendhagyó hirdetésfeladási módszerek mellett a melostock.hu oldalán lehetőség van a hirdetések figyelésére is, ráadásul a teljesen más szemléletű modell beindítja a kreativitást és mindkét oldalról olyan információk is bekerülhetnek a hirdetésekbe, amik megszokásból vagy mert „nem illik”, az eddig ismert és népszerű portálokon nem férnének bele.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.