Innovációval a csúcsra: A BEFLEX története

neprajzi-muzezm-vilagito-signage-elem-es-egyedi-polcrendszer-min
2024.12.22. 00:02
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A BEFLEX Zrt. több mint három évtizede formálja a hazai reklámeszköz-piacot. Egy betűvágó géppel induló családi vállalkozásból mára piacvezető céggé fejlődött, amely nem csupán termékeket, hanem komplex élményeket és megoldásokat kínál ügyfeleinek. Bárán Júlia és Bárán László, a vállalat második generációs vezetői, az örökölt értékeket megőrizve, de a modern kihívásokra válaszolva vezetik a céget.

A BEFLEX tevékenysége három kulcsfontosságú üzletágra épül:

  • szélesformátumú digitális nyomtatás,
  • signage (táblák, feliratok, egyéb grafikai elemek),
  • valamint interior és üzlethelyi megoldások.
szolgaltatsok-min

E sokoldalú szolgáltatások egy "one-stop-shop" modellben egyesülnek, ahol multinacionális vállalatok imázsa, és komplex projektek az ötlettől a kivitelezésig egy kézben valósulnak meg. Az ügyfelek garantáltan egységes arculatot, kreatív megoldásokat és kiemelkedő minőséget kapnak.

Diageo interior branding: Don Julio tematikájú tárgyaló
Diageo interior branding: Don Julio tematikájú tárgyaló

A cég az elmúlt években számos nemzetközi színvonalú projektet vitt véghez, amelyek kiválóan tükrözik a BEFLEX szakértelmét és innovációs képességeit:

  • A Néprajzi Múzeum és a Madame Tussauds Budapest számos egyedi megoldása.
  • A Diageo új budapesti irodaházának brandingje.
  • A katari labdarúgó-világbajnokság VIP tereinek tervezése és kivitelezése.
  • A Nemzeti Atlétikai Központ és a MÜPA wayfinding rendszerének kivitelezése.

A 2024-ben beszerzett 3,2 méteres textilnyomtató tovább szélesítette a cég portfólióját, új lehetőségeket nyitva az egyedi nyomtatott megjelenések és a soft signage megoldások területén.

Madame Tussauds nyomtatott mennyezeti világító soft signage modul
Madame Tussauds nyomtatott mennyezeti világító soft signage modul

A nemrégiben frissített arculat az innováció és fejlődés egy új mérföldkövet jelent a BEFLEX történetében. A cég a megjelenésének frissítésével egy időben számos a vállalati kommunikációt és a belső folyamatok digitalizációját támogató fejlesztést indított, hogy tovább növelje hatékonyságát és versenyképességét.

A BEFLEX küldetése: „Ügyfeleink támogatása és útmutatása a jelentőségteljes márkaélmények megvalósításában”, amely a jövőben is az innováció és ügyfélközpontúság jegyében fog megvalósulni. Ez a hitvallás tükröződik a szlogenükben is: „Te briefelsz, mi szállítunk.”

Borítókép: Néprajzi Múzeum világitó signage elem és egyedi polcrendszer

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.