2017.04.06. 10:50
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
Az Index újságolvasó alkalmazása kiváló terepe a felhasználókból ösztönös interakciót kiváltó rich media hirdetési megoldásoknak. Varázslatosan érdekes in-app hirdetéseink nem tolakodnak, kéretlenül nem csinálnak semmit, egyszerűen csak élmény velük találkozni. Ennek a cikknek a jobb felső sarkába tappintva betöltheti saját kampányát is, hogy gyönyörködjön benne.

Magnet

Első pillantásra megszokott, állóképes hirdetésnek tűnik, a megjelenése akkor válik érdekessé, miközben egyre mélyebben hatol a cikk testébe, azaz lefelé gördít. A megfelelő pillanatban, anélkül, hogy önt irritálná, a hirdetés egyszer csak középre pozicionálja magát. Saját kampánya megjelenítéséhez kattintson a  jobb felső sarokba, majd az adja meg a kampány adverticum zóna azonosítóját. Az azonosítót a kreatívok beküldése után a CEMP Sales House adszerver csoportjától kapja meg.

Tiltorama

Sima állókép, de nagyon széles. Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.

HolyF 360

A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben körülnézhet a telefonjával. Az egész mozdulat ösztönös, az eredmény viszont annyira meglepő és szokatlan, hogy leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemlél körbe.

Cube

Négy állókép nem csak négyszer több információ átadására nyújt négyszer annyi helyet, mint egy állókép, de a forgathatóság miatt történetek elmesélésére is remek lehetőséget nyújt. Kíváncsiak vagyunk a sztorik végére, különösen, ha csak hármat kell lapoznunk érte. Ráadásul mivel ahány oldal, annyi ugróhivatkozás, egy kockáról akár négy céloldalra is elviheti a felhasználót.

Magic

Első pillantásra megszokott képes hirdetésnek tűnik, de miközben átgördít rajta, a kép változik. A mozgás élménye illúzió, ön végig állóképet lát. Csak nem egyet.

Ablakos

Első pillantásra megszokott, állóképes hirdetésnek tűnik, a megjelenése akkor válik érdekessé, miközben egyre mélyebben hatol a cikk testébe, azaz lefelé gördít. A  hirdetés nem mozog együtt a cikkel, az írott szöveg mozog fölötte.

Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció

Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat .

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.