Tiltorama
Ezzel a hirdetéssel olyan cikkoldalakon találkozik a felhasználó, amilyet most éppen ön is olvas. Sima állókép, de nagyon széles. Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.
Egy állóképes, animáció nélküli hirdetésben sokkal nagyobb vászonra, sokkal több, és szebben tálalt információt tettünk. Nem kellett kattintani, ujjal húzni, forgatni, egy-két apró mozdulattal ösztönösen bejárhatta a hirdetést. Ezt a megoldást nem adaptáluk mobilra, hiszen eleve itt van otthon. Ezzel a hirdetési formával sem szeretnénk túlságosan zavarni a felhasználói élményt, emiatt például nem is futhat egyszerre ugyanazon a napon, ugyanazon a kiadványon a többi rich media formátummal, amikről már vagy olvasott itt, vagy hamarosan fog.
Nézze meg a sajátját!
A Tiltorama hirdetéshez elég egy 1200x480 pixel méretű statikus képet gyártania, ami Androidon és iOS-en is remekül mutat majd. Ezt akár most is megnézheti a saját szemével, ha hirdetése zóna azonosítóját ebben a cikkben a jobb felső sarokba tappintva felugró ablakba pötyögi. A zóna azonosítót adszerver ügyosztályunktól kapta meg, ha nem, kérje!
Tudnivalók és specifikáció
Méret: Minimum 2,5:1 arányú, 1200x480 px
Leírás: az Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban (kivéve Index2) megjelenő, cikkoldali rich media megoldás, amelyben a hirdetés a telefon legkisebb horizontális mozgatására megmozdul.
Működés: A kreatív szélességében legalább 2,5-szer nagyobb, mint a betekintő ablak, így a felhasználó a készülék megdöntésével tudja teljesen bejárni azt.
A mobil rich media megoldások (tiltorama, magnet, magic, ablakos) azonos zónában jelennek meg, így azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők.
Anyagleadás: 2 munkanappal megjelenés előtt, CEMP SH technikai specifikáció
Árak: CEMP Sales House árlista és médiaajánlat .