Sao Paolóban versenyeztették a két közlekedési eszközt. Abban a 15 milliós városban, ahol világ legtöbb helikoptertulajdonosa koncentrálódik, és ahol relatíve a legkevesebb a kerékpáros.
A kerékpár győzött.
A várost többször megjárt barátunk, Péter szerint a teljesítmény nem is a gyorsaság miatt méltó tiszteletre igazán, hanem azért, mert ebben a városban a kerekesek valóban az életükkel játszanak. Pár éve nem lehetett látni belőlük szinte egyet sem. Péter szerint ez annak köszönhető, hogy Brazíliában a gépkocsiké az elsőbbség, a gyalogos még a zebrán sem lép le könnyelműen a távolból érkező autó elé, mert az nem fog megállni.
A bringásoknak ráadásul kétfrontos harcot kell vívniuk a megmaradásért. Sao Paolo útjain ugyanis kb. 500 ezer motoros tölti be a kocsik között megmaradó űrt. Közülük napi 3 halálos áldozattal lehet számolni.
Rovataink a Facebookon