A sportbiciklik Lambója egy Lamborghini
A Lamborghini SUV premierjével egy időben tudatta a világgal az olasz autós cég, hogy a vezető német gyártókhoz hasonlóan márkanevét beviszi a kerékpárbizniszbe is.
A méregdrága sportkocsik mellé természetesen egy megfelelően árazott „high-end” kerékpárt kerestek a termékskálába. A Lamborghini nem vesződött sokat a tervezéssel és fejlesztéssel, egyszerűen adoptálta egy svájci biciklis cég megfelelő minőségűnek talált termékét.
A BMC egy 1986-ban alapított kis manufaktúra, amelyet évtizedes vegetálás után az utóbbi években futtatott fel az új tulajdonosa. A cég azóta megpróbált betörni a komoly versenybiciklik piacára is, az áttörést a „forradalmian új” szénszálas technológiájára alapozva.
A Lamborghini a BMC csúcskategóriás, Impec (kifogástalan) fantázianevű gépét vette át. Néhány helyen lefújta az Aventador fényezéséhez használt narancssárgával, hozzátett néhány új szereléket, egy hasított bőr ülést, valamint a Lamborghini márkajelét, és ezzel el is érte, hogy 6 ezer euróval magasabb ár kerüljön a gépre, mint az eredeti BMC-re. Akinek Lamborghini kerékpárra fáj a foga, annak kerek 20 ezer eurót, azaz mintegy 6 millió forintot kell leszurkolnia.
Rovataink a Facebookon