Egy perc alatt e-bringává alakíthatod a kerékpárodat

2016.10.03. 09:00
49 hozzászólás
12301540 762462873858879 2308990064998303810 n?oh=61b2febe16b8be
Fotó: facebook.com/GeoOrbital

Az elektromos rásegítős izék korában kicsit elmosódtak a határok a bringák és a motorkerékpárok között, de a GeoOrbital esetében elég egyértelmű a helyzet: ez egy segédmotoros kerékpár. Mármint olyan értelemben, mint a Dongó volt fél évszázada, ahol egy klasszikus biciklire rászereltek egy motort. A különbség csak annyi, hogy ez villanyos, valamivel jobb hatásfokú a meghajtás, nem kell ki-be kapcsolgatni és egy perc alatt fel- vagy leszerelhető.

A lényege az, hogy mindent belegyömöszöltek a tervezők az első kerékbe. Egy aksit, amivel mérettől függően 50 vagy 80 kilométerre el lehet tekerni, és egy 500 W-os motort.

Bármilyen bringához ugyan nem lehet passzintani, de két méretben már előrendelhető (26, illetve 28-29 hüvelykes). Ez szerintük a felnőtt kerékpárok 95%-át lefedi. 

Baromi jól néz ki, és nagyon klassznak tűnik a képeken/videókon, a nagy kérdés az, hogy a való életben is így működik-e. És ha igen, akkor vajon megér-e 220 ezer forintot. Nem mondom, hogy ennyiért már egy jó elektromos bicót kapni, de ugye ez még csak egy kerék, meg a hajtás. És nem vagyok benne biztos, hogy egy GeoOrbitallal turbózott öszvér ér-e annyit, mint egy normál kompakt e-bringa. A lopásgátlásról most ne is szóljunk. Kipróbálni persze szívesen kipróbálnánk. (via: DesignBoom)

Még többet olvasnál bringás kütyükről? Kövesd a Kerékagyat a Facebookon!

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?