Felhívta a 911-et, hogy jöjjenek gyorsan, mert megfullad, a diszpécser inkább kioktatta
Arkansasban komoly áradások voltak a napokban, városok kerültek víz alá, rengeteg helyre riasztották a mentőket, tűzoltókat.
A Fort Smithben lakó Debra Stevens az újságkihordói napi rutinját teljesítette, amikor a kocsijával egy árokba csúszott, és beszorult az autóba. Az áradás kezdte elérni az autóját is, ezért kétségbeesésében felhívta a 911-et.
Az eredmény egy 22 perces telefonbeszélgetés lett, amiben a diszpécser többször meglehetősen kioktató stílusban beszélt Stevensszel, nem igazán próbálta megnyugtatni a bepánikolt nőt.
Ami még nagyobb probléma, hogy rosszul mérte fel az eset súlyosságát, és ugyan mentők és rendőrök már 12 perccel a telefonhívás után a helyszínen voltak, a speciális mentők csak egy órával a telefonhívás után értek a helyszínre.
A helyi rendőrfőnök azt mondta, kivizsgálják az esetet, mert tényleg felháborító ahogy a diszpécser a balesetet szenvedett nővel beszélt, de szakmai szempontból fontosabb probléma, hogy miért nem értékelte megfelelően a hívást. Hozzátette, a diszpécser nem tett semmi törvénybe ütközőt, de még csak a szabályzatokat sem szegte meg valószínűleg, de ezt is vizsgálják még. Kirúgni egyébént már csak azért sem fogják, mert a diszpécser a felmondási idejét töltötte az eset idején, ez a hívás volt az utolsó hívása mielőtt távozott a szervezettől.
Ebben a cikkben a téma érzékenysége miatt nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését.
Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.