Újít a Facebook, ételrendelési céggel kötött együttműködést
Együttműködést kötött a Meta és a DoorDash nevű ételrendelési és ételkiszállítási cég, így a Facebook Marketplace piacterén vásárolt árukat 15 mérföldes (24 kilométeres) körzetben azonnal kiszállítják az ételfutárok. A partnerség mindkét fél számára nyereséges, hiszen a DoorDash ezzel új piachoz jut, a Meta pedig a Marketplace forgalmát pörgeti fel – számolt be a Világgazdaság.
A szolgáltatást már több amerikai városban tesztelték az elmúlt hónapokban, bár a partnerség feltételeiről egyelőre még nincsenek információk.
A Meta az új szolgáltatással arra próbálja rávenni a fiatalokat, hogy gyakrabban használják a Marketplace online terét, hiszen a fiatalabb generáció sokkal inkább a TikTokon van jelen, mint a Facebookon.
A Meta és a DoorDash részvényei pénteken vegyesen alakultak: a Meta részvényei 1,7 százalékot emelkedtek, majd zárás után már lefelé csúsztak, a DoorDash részvényárfolyama pedig először csökkent, majd emelkedett.