Betelt a pohár az angoloknál, figyelmeztették a Wizz Airt

További Külföld cikkek
-
Eltávolítják Donald Trump kifogásolt festményét Coloradóban
- Zelenszkij már a feltétel nélküli tűzszünetet sem vetné el – jönnek a részletek a megállapodásról
- „Dobta őt, mint egy kutyát” – Donald Trump nekiment George Clooney-nak
- Besokalltak a svédek az áremelkedés miatt, bojkottálják a szupermarketeket
- Rekordösszegű kártérítést kapott a férfi, aki évtizedekig várta a kivégzését ártatlanul
Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) közleményében azzal vádolja a Wizz Air magyar kötődésű légitársaságot, hogy elfogadhatatlan módon bánt ügyfeleivel, ugyanis nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket – számolt be az Independent.
A légitársaság ellen benyújtott panaszok száma jóval magasabb, mint a más légitársaságok esetében tapasztaltak
– mondta Anna Bowles, a CAA fogyasztóvédelemért felelős vezetője.
Egymillió utasra vetítve 811 panasz érkezett a Wizz Airhez, az EasyJethez 245, a Ryanairhez pedig 235. A beérkezett panaszokra a légitársaság nagyon sok esetben nem reagált érdemben, így az utasoknak a független szervekhez kellett fordulniuk.
Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy magatartása elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt panaszokat és követeléseket még karácsony előtt rendezzék
– jelentette ki Bowles, hozzátéve, hogy az utasok jogosan várhatják el panaszaik gyors és hatékony rendezését, valamint azt, hogy a légitársaság tisztességesen bánjon velük.
A PA hírügynökség augusztusban közzétett elemzése szerint 2021-ben a Wizz Air késett a legtöbbet a brit repülőterekről induló járatok között: átlagosan 14 perc 24 másodpercet.
Megszólalt a Wizz Air a reptereken tapasztalható káoszhelyzetről
Hasznos tanácsokkal szolgált a légitársaság.
A Wizz Air reagált a közleményre
A Wizz Air közleményben tudatta: „Mélységesen sajnáljuk az ügyfeleinknek okozott kellemetlenségeket, és keményen dolgozunk azon, hogy a lehető leggyorsabban helyrehozzuk a dolgokat, és megoldjuk a fennálló követeléseket”.
Hozzátették, hogy a kárigények 91 százalékát már rendezték, és megduplázták az ügyfélszolgálati munkatársaik számát.
Mint arról nemrég beszámoltunk, sűrű havazás és kedvezőtlen időjárási körülmények sújtották az Egyesült Királyság térségét, ami jelentős fennakadásokhoz vezetett a tömeg- és légi közlekedésben. A Wizz Air emiatt kénytelen volt több repülőjáratot törölni vagy jelentősen késleltetni.
A Wizz Air üzent az Egyesült Királyságban rekedt utasoknak
A légitársaságot is érintették a váratlan körülmények.
(Borítókép: Ben Stansall / AFP)