A Ryanair trollkodó bejegyzésén csámcsog az internet népe
További Külföld cikkek
- Kazah légikatasztrófa: ukrán drónok jelenlétéről beszélnek az oroszok
- Hogyan került és maradt hatalmon Szíriában egy megvetett, lenézett kisebbség?
- Meghiúsult ünnepi program, síkideg emberek: több órát vesztegeltek egy vonat utasai a Csalagútban
- Egy új orosz videóban rakétát kap az arcába a Moszkva felett vidáman elhúzó Mikulás
- Erős földrengés rázta meg a Kuril-szigeteket
Mindent az ügyfelek kényelméért – hangoztatja a legtöbb szolgáltatást nyújtó nagyvállalat, legyen szó közlekedésről vagy vendéglátásról, a mottó azonban, úgy tűnik, nem biztos, hogy a Ryanair oktatóanyagában is szerepel.
Legalábbis a légitársaság közösségi oldalának egyik posztja pontosan ezt az érzést kelheti.
A feleség még bánni fogja, hogy hozzáment egy olyanhoz, aki nem tudja elolvasni az apróbetűs részt
– tweetelte hivatalos oldalán még május 3-án a légitársaság, miután egy friss házaspár férfi tagja szintén a közösségi oldalra feltöltött posztjában arra panaszkodott, hogy hiába váltottak nászútjukon ablak mellé jegyet, az pont egy olyan helyre szólt, ahol nem volt ablak.
A viccesen megfogalmazott ügyfélpanaszt az ír meteorológus, Mark Bowe tette közzé Twitter-oldalán, az ablak hiányát bemutató szelfi mellett pedig beszámolt arról is, hogy Ibizára utaztak nászútra, és már nagyon várták, hogy láthassák a szigetet a repülőről, éppen emiatt foglaltak az ablak mellé helyet.
Most indulok nászútra, és most először repülünk Ibizára. Alig várjuk, hogy láthassuk a kilátást... Ó... várj... Üdv, Ryanair!
– írta a férfi.
She’s regretting marrying someone who can’t read the fine print https://t.co/GMjelExn0s
— Ryanair (@Ryanair) May 3, 2023
Erre reagált a fent idézettek szerint első olvasatra meglehetősen odaszúrósan, ám sokkal inkább viccből a légitársaság közösségi oldalainak kezelője, amin aztán végül a kipécézett pár sem rágott be, és elmondásuk szerint
a Ryanair válasza zseniális volt
– írja a Newsweek.
Az online megjegyzésekre való válaszadás effajta megközelítését Michael Corcoran, a Ryanair közösségi és kreatív tartalmakért felelős vezetője kezdeményezte, aki elmondta, hogy fapados légitársaságként a Ryanair reaktív online jelenlétre törekszik, ami beszélgetést kezdeményez, és nagy figyelmet generál.
Valamit pedig láthatóan jól csinál a cég, ugyanis a szurkálódó válaszok és az ügyfelek panaszaival való poénkodás több millió megtekintést szerzett már a Ryanairnek a különböző közösségi oldalakon...