Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMCipőikkel hirdetik a Holokauszt Emlékközpontot
Saját cipőiket dobálták be a Young and Rubicam reklámügynökség tagjai a Citylight egyik dobozába, hogy így készítsenek hirdetést a Holokauszt Emlékközpontnak. A dobozt a biztonság kedvéért még egy külön plexivel meg is erősítették, nehogy kihalásszák a járókelők a használt Campereket. A színes, modern cipők amúgy is erős asszociációt keltenek, de annak tudatában, hogy a munkatársak és azok gyerekeinek cipőiről van szó, még erősebb a hatás. A Facebookon egyébként olyan hozzászólás is akad, amelyik nehezményezi a Crocs papucsokat.
"70 éve történt. Kell ezzel még ma is foglalkoznunk? Szerintünk igen" – írják a Facebook-oldalon az ügynökség munkatársai.
Az installáció, amit a Young and Rubican munkatársai maguk készítettek, két hétig látható a 4-6-os villamos Mester utcai, tehát a Holokauszt Emlékközponthoz közeli megállójában.