Bárki kérhet animgifet Kulkától
További Kultúr cikkek
- Kiderült, mikor és hol temetik el Nemere Istvánt
- Donald Trump hatalomra került, mutatjuk, ki kaszálta ezzel a legnagyobbat
- Akár több évig nem lehet a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison
- Meghalt Vic Flick, a James Bond-filmek ikonikus zeneszerzője
- Így öltözködik egy női magyar diplomata a távoli Szingapúrban
Pár óra alatt bejárta az internetet a Katona József Színház animgifes akciója. A katonás színészek napok óta forgattak azért, hogy létrejöhessen a gifszínház. Többek között Nagy Ervin, Kulka János, Jordán Adél, Pálmai Anna, Ónodi Eszter és Elek Ferenc örült, hisztizett, bulizott, sírt, cicaharcolt, ugrált és twerkelt azért, hogy aztán a gifeket Facebookon, Twitteren, Tumblren bárki megoszthassa, vagy egyszerűen elküldje a linket annak, akivel közölni akarja, hogy nagyon szomorú, vidám, sértett vagy hisztis aznap.
Az akció a március 27-én esedékes színházi világnapra készült, és még nincs vége. A színház ugyanis felajánlotta, hogy ha valaki úgy gondolja, hogy a közel száz animgif közül kimaradt valami fontos érzelem, szituáció, arckifejezés, akkor azt is megcsinálják. Ehhez csak írni kell nekik a Katona Facebook-oldalán, kifejtve, hogy melyik szitut szeretnénk látni a színészektől, ők pedig a színházi világnapon leforgatják.
Színészek a pénztárban
Szintén a színházi világnap alkalmából kedvezményes jegyvásárt hirdet a Katona: csütörtökön 11 és 23 óra között a színház jegypénztárában és weboldalán 33 százalék kedvezménnyel lehet jegyet venni az áprilisi és májusi előadásokra. A jegypénztárban pedig egész nap a társulat színészeivel találkozhatnak az érdeklődők.
Ugyanide tettek fel egy videót is arról, hogy hogy készültek az animgifek. Ebben azt nézhetjük meg, hogy a bulika című gif hogyan készült Tasnádi Bence, Rajkai Zoltán, Pálmai Anna és Elek Ferenc közreműködésével. Íme:
Az animgifes akciót ugyanannak a reklámügynökségnek a segítségével és ötlete alapján készítették, amely nemrég a Holokauszt Emlékközpontnak készített hatásos hirdetést. Akkor a saját cipőiket dobálták be a Young and Rubicam reklámügynökség tagjai a Citylight egyik dobozába, hogy így hirdessék az emlékközpontot. Mindkét akciót ingyen vállalták.