Magyar brand lett a 25 éves Fonó

2020.10.12. 18:16

Az idén negyedszázados budai zeneház már negyedik alkalommal kapta meg a MagyarBrands díjat Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.

Azért is fontos visszajelzés ez a díj számunkra, mert a kulturális piacról sok megerősítést kapunk, de ez az elismerés az üzleti élet szereplőitől érkezett. Jó érzés tudni, hogy az ő mércéjükkel is az élvonalban értékelendő az, amit 25 éve építünk

– mondta Horváth László, a Fonó igazgatója.

A MagyarBrands program kizárólag olyan hazai márkákat értékel, amelyek itthon születtek, vagy létrejöttükben magyarok vettek részt.

Mi,  magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén 

– áll a magyarbrands.hu oldalon.