Magyar brand lett a 25 éves Fonó
Az idén negyedszázados budai zeneház már negyedik alkalommal kapta meg a MagyarBrands díjat Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.
Azért is fontos visszajelzés ez a díj számunkra, mert a kulturális piacról sok megerősítést kapunk, de ez az elismerés az üzleti élet szereplőitől érkezett. Jó érzés tudni, hogy az ő mércéjükkel is az élvonalban értékelendő az, amit 25 éve építünk
– mondta Horváth László, a Fonó igazgatója.
A MagyarBrands program kizárólag olyan hazai márkákat értékel, amelyek itthon születtek, vagy létrejöttükben magyarok vettek részt.
Mi, magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén
– áll a magyarbrands.hu oldalon.