Érkezik a One-Punch Man harmadik évada
Mégis lesz One-Punch Man harmadik évad. A nagy sikerű animesorozat, mely fénykorában a Netflixen is a vezető tartalmak közé tartozott, már 2019 óta várja, hogy vajon zöld lámpát kap-e a harmadik évada. Tekintettel az első évad hatalmas hírnevére, valamint a második évad mérsékeltebb, de még mindig sikeresnek mondható nézettségi rátájára, plusz alapul véve, hogy a történet pont egy fordulópontnál szakadt meg, valószínű volt, hogy nem hagyják veszni az alkotók az internetes képregényből adaptált televíziós sorozatot.
Semminél több, valaminél kevesebb
Bár pontos dátumot még nem adtak ki, és a történet folytatásáról is csupán találgatások vannak az online képregény alapján – melynek történetszála már jóval meghaladta a televíziós sztori vonalát –, az eddigi, közel háromévnyi csöndet követően most a One-Punch Man hivatalos weboldala tett közzé egy teaserplakátot az új évadról,
melyen a főhős, Saitama, valamint a második évadban megalapozott nemezis, Garou látható.
A történetet még 2015-ben adaptálták televíziós sorozattá, mely hamar ismert lett nemzetközi szinten is. Az érdeklődés akkora volt, hogy a Netflix is beadta a derekát, és felvette a programkínálatába, és hatalmas nézettséggel futott a streamingszolgáltató oldalán. Bár jogi okokból a 2019-ben megjelent második évad nem minden országban volt elérhető, Magyarországon az érdeklődők és rajongók örömére mindkét évadot leadták, mostanra azonban csak a sorozat üres oldala található egy kis történetismertetővel, meg egy „Emlékeztess” felirattal.
A történet az alapját tekintve a világ legerősebb szuperhőséről szól, aki akkora erőre tett szert, hogy bármely ellenfelét leteríti egyetlen ütéssel. Ez az erő azonban minden lelkesedést kiölt belőle, így napjait depressziósan tölti, miközben hegyre halmozza a legyőzött szörnyeket. A komikus hangulata miatt és a klasszikus értelemben vett szuperhőstörténeteknek görbe tükröt tartó sorozat rajzolt és vetített formátumban is
hamar a közönség kedvence lett.
Az internetes képregény még 2009-ben startolt el, 2012-re már közel 8 milliós látogatottsággal rendelkezett. Japánban 2012-ben készítettek belőle mangasorozatot, mely 2020-ig több mint 30 millió példányban kelt el, ezzel a valaha volt egyik legjobban eladott manga a piacon.