Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMagyarBrands díjjal ismerték el a Képmás magazint
További Kultúr cikkek
A MagyarBrands díjat 2010-ben alapították. A díj küldetése az elmúlt 12 év alatt nem változott: a cél a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
E három kategóriában összesen 850 márkát díjaztak 2022-ben – fogyasztói és üzleti márka kategóriában 350-350, innovatív márka kategóriában pedig 150 vállalat nyerte el a legkiválóbbaknak járó elismerést. A Képmás magazin idén a legjobb fogyasztói márkáknak járó elismerést zsebelhette be, írják közleményükben.
Nagyon örülünk, hogy az idén 20 éves Képmás ilyen nagy mérföldkőhöz érkezett. Szerkesztőségünkben mindig arra törekedtünk – és törekszünk a továbbiakban is –, hogy tartalmaink hazai vonatkozású, keresztény értékrendű és családi értékeket kiemelő témákat dolgozzanak fel, amelyekkel nemcsak a fővárosi és vidéki magyar olvasókat, de a határon túl élő magyarokat is igyekszünk megszólítani. Magazinunk online felületén angol nyelven is lehet a cikkeket olvasni, amellyel eljuttathatjuk történeteinket a világ többi részén élők számára is
– mondta Molnár-Bánffy Kata, a Képmás kiadójának ügyvezetője.
A magyar vonzó
A MagyarBrands díjra érdemes vállalatok kiválasztása rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
A díjhoz kapcsolódó korábbi felmérésből kiderült: a 2021-ben MagyarBrands díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 75 százalék, kedveltségük pedig 85 százalék feletti volt. Ez jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt. Az adat alátámasztja azt a piaci jelenséget is, hogy a hazai fogyasztók mintegy kétharmada szerint a termék magyar származása jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket, mint a csomagolás vagy az ár.
Képmás
A magazint 2002-ben alapították. A lap 20 éves fennállása alatt többször megújult, online felülettel is rendelkezik, ahol a cikkek angolul is olvashatók. Írásaik központi témája a család, a párkapcsolat és a gyereknevelés. A magazin felelős kiadója Molnár-Bánffy Kata, a Salt Communications ügyvezető tulajdonosa, főszerkesztője Szám Kati.