Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMCsalásra figyelmeztet a Madách Színház az egyik legnagyobb premierje előtt
A Madách Színház egyik legnagyobb premierének számít a most ősszel érkező Pretty Woman. Bár a bemutató napja még nem érkezett el, a színház munkatársai arra lettek figyelmesek, hogy hamis jegyek kezdtek terjedni, amik nagyon hasonlítanak a valódiakhoz. A darab már előzetesen olyan népszerűségnek örvend, hogy számos előadásra minden jegy elkelt, ezért is kelthette fel a csalók figyelmét.
Arról egyelőre nem nyilatkozott az intézmény, hogy pontosan miként fedezték fel a visszaélést, de egy Facebook-bejegyzésben biztosították róla a nézőket, hogy megtették a szükséges lépéseket, hogy mielőbb gátat szabjanak az eseményeknek. A Madách Színház emellett arra kéri a nézőit, hogy jegyeket kizárólag a weboldalukon, a hivatalos jegyértékesítőknél vagy a színház pénztárában vegyenek.
Három előadás
A közismert történet színpadi adaptációjának szövegkönyvét az eredeti mozifilm alapján Gary Marshall és J. F. Lawton írták, hozzá a zenét Bryan Adams és Jim Vallance készítette. A magyar változatban a női főszerepet Arany Tímea, Gubik Petra és Zámbó Brigitta játssza, míg a férfi főszerepet Pesák Ádám és Solti Ádám alakítja majd. A premier hétvégéjén szeptember 15–17-én három nap alatt három előadást láthatnak majd a nézők a musicalből.
Az angol mű prózai szövegét Baráthy György fordította, míg a dalszövegekkel Bárány Ferenc dolgozott. Az előadás zenei vezetője Köteles Géza, a jelmezeket Rományi Nóra, a díszleteket és animációkat Vízvárdi András tervezte, a koreográfiákért Tihanyi Ákos felelt. A musical rendezője Szirtes Tamás.