A lap azt írja, a július és szeptember közötti időszakban 9 százalékkal – vagyis 1,9 milliárd dollárral – növekedtek a Mattel eladásai, ami az amerikai játékgyártó cég szerint a Barbie-filmnek köszönhető. Ez magában foglalja a babaeladások 27 százalékos növekedését, amelyet a Barbie, a Monster High, a Disney Princess és a Disney Frozen termékcsaládok játékai iránti kereslet eredményezett.
Ledobták a marketing-atombombát.
A Greta Gerwig által rendezett, Margot Robbie és Ryan Gosling főszereplésével készült Barbie-filmnek óriási sikere volt: több mint 86 millió fontot (37 milliárd forint) hozott a brit jegypénztáraknál, ami a 2023-as év eddigi legnagyobb bevételét jelenti.
A Mattel vezérigazgatója, Ynon Kreiz elmondta:
A negyedévben nőtt a termékeink iránti fogyasztói kereslet. Eredményeinknek jót tett a Barbie-film sikere, amely globális kulturális jelenséggé vált, és kulcsfontosságú mérföldkövet jelentett a Mattel számára.
A Barbie-láz azonban nem tudta növelni a kaliforniai székhelyű vállalat teljes nyereségét, amely 50 százalékkal, 146,3 millió dollárra esett vissza, részben a magasabb adóterhek miatt. Ennek ellenére Kreiz szerint a Mattel fel tudja venni a versenyt riválisaival.
Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM

Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!