Törölte a vendégek foglalásait egy szálloda, majd háromszoros áron hirdette meg újra a szobákat

2024.08.29. 06:34
Egy manchesteri szálloda, a Maldron Hotel törölte a vendégek korábban leadott foglalásait az Oasis 2025-ben a városban tervezett koncertjeire, majd nem sokkal később háromszoros áron újra meghirdette a szobákat.

Mint arról beszámoltunk, újra összeáll az Oasis, és már be is jelentették jövő évi turnéjukat. A legendás zenekar 14 koncerttel tér vissza, a koncertek Angliában, Írországban, Walesben és Skóciában kerülnek megrendezésre.

Most kiderült, hogy egy manchesteri szálloda törölte a vendégek foglalásait az együttesnek a városban tervezett koncertjeinek időpontjára, majd háromszoros áron hirdette meg újra azokat –írja a Sky News.

Sacha Lord, a Greater Manchester tanácsadója kedden azt írta az X-en, hogy többen is jelezték neki a hibát, majd hozzátette, hogy az emberek a lefoglalt szobákat háromszoros áron kaphatták vissza.

Egy Oasis-rajongó a Sky Newsnak számolt be arról, hogy kedd reggel a Bookingon keresztül 90 fontért foglalt szobát július 20-ra a Maldron Hotelbe, a szálloda azonban még aznap este felvette vele a kapcsolatot, és arra kérte, hogy törölje a foglalást. Az e-mailben leírták neki, hogy „technikai hiba miatt olyan foglalásról kapott visszaigazolást, amelyet nem sikerült végrehajtani”, küldtek egy lemondási kérelmet, és arra kérték a férfit, hogy azt „haladéktalanul fogadja el”.

A rajongó megjegyezte, hogy nem fogadta el a kérést, és nem is fogja megtenni, és azt sem hiszi, hogy a probléma „technikai hiba” miatt alakult volna ki.

Rájöttek, hogy az Oasis-koncert miatt négyszeres áron adhatják el a szobákat

– mondta.

A Maldron Hotel a Money blognak adott nyilatkozatában közölte, hogy hétfőn és kedden egy technikai hiba miatt „lényegesen több” szobát foglaltak le két manchesteri szállodájukban, mint amennyi a négy Oasis-koncert éjszakáira rendelkezésre állt volna. A szállodalánc közölte, hogy emiatt nem tudja teljesíteni az ezekre a napokra tett foglalásokat, és addig nem is vesznek fel foglalásokat, amíg a problémát nem vizsgálták ki.

Hangsúlyozták, hogy mindez nem arra irányult, hogy drágábban tudják eladni a szobákat, hanem pusztán túlfoglalásról volt szó.

A szállodák dinamikus árképzéssel dolgoznak, az árak a kereslettel együtt emelkednek, így nem szokatlan, hogy a nagy események idején jelentősek a drágulások.