Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMHatvanmillió dolláros nyitányt várnak az új Godzillától
Úgy tűnik 2014-ben is van értelme Godzilla-filmet bemutatni: a piaci elemzők jóslatai alapján a franchise legújabb darabja legalább hatvanmillió dolláros első hétvégével kezdheti a dúlást az amerikai mozikban. A nyár (Hollywood számára a nyár május második hetében indul) egyik nagy sikerfilmjének tartott Godzilla ráadásul a világpiacon is óriási marketingkampány és felhajtás mellett jerül mozikba, így meglepő lenne, ha az első héten nem hozná vissza a 160 millió dolláros gyártási költségét.
Óvatos becslések szerint a film 500 millió dollárig meg sem fog állni, mások 6-700 milliós bevételről beszélnek - a szörnyfilmtől különösen sokat várnak a japán és kínai piacokon. A Godzilla szerencsétlensége, hogy hiába költenek el úgy 100 millió dollárt a reklámkampányára, ha a bemutatója előtt két héttel a Csodálatos Pókember 2 kerül mozikba, egy héttel utána pedig a legújabb X-Men-filmmel kell versenyeznie.
A legutóbbi Godzilla-film 16 évvel ezelőtt került a mozikba, de Roland Emmerich filmjét a kritika nagyon nem szerette, és a nézők sem voltak érte odáig: 130 millió dolláros gyártási költségére csak 136 milliót hozott az USA-ban. (Variety)
Rovataink a Facebookon