Ne rendezzen netflixes pornót, aki nem ért hozzá!
További Cinematrix cikkek
- Maradj csak szenvedő, irányítható és gyermek
- Ryan Reynolds felesége miatt újraforgatták a Deadpool & Rozsomák végét
- Jeff Goldblum fiai már kitalálták, mit szeretnének örökölni apjuk 40 millió dolláros vagyonából
- „A csók egy baromság” – Ridley Scott cáfolta Denzel Washington állításait
- Jönnek az ünnepek, kötelező jól érezni magad
Vajon a Netflixet indítottam el, vagy vírusos lett a gépem, és egy illegális felnőttfilmes oldalra irányított, ahol mindjárt felugrik Maja, aki épp a közelben van, és csak engem keres?
Nehéz eldönteni. Nem csak percekig áll fenn ez a dilemma, a 365 nap című lengyel, szoftpornónak csúfolt film második része fél órán keresztül olyan, mintha szexvideók zanzásított „történetét” néznénk. Körülbelül 15 mondat hangzik el harminc perc alatt.
Már látom magam előtt, ahogy csillogó szemű lányok a „Mi leszel, ha nagy leszel?” típusú kérdésekre a következőt válaszolják:
Ha nagy leszek, Stockholm-szindrómás leszek!
A 365 nap című idézőjeles alkotás már első részével is nagy port kavart, hiszen az alaptörténet, hogy egy lengyel nőt nyaralása során elrabol egy olasz maffiavezér, aki egy évet ad a lánynak, hogy beleszeressen, ha ez addig nem történik meg, akkor szabadon engedi. Láss csodát, a lány beleszeret az agresszorba, és nem elég, hogy a film nagy részét kufircolással töltik, három hónap ismeretség után igent mond a nagy kérdésre, és neki ígéri a kezét. Az első rész úgy ért véget, hogy valami sejtelmes összeesküvés miatt a csaj balesetet szenved, ezért volt meglepő, hogy a második film máris az esküvővel, pontosabban az esküvőt percekkel megelőző szexjelenettel kezd.
Ez a film felháborítóan rossz, ezért kivételesen spoilerekkel tűzdelt kritikánk következik, mert ez a borzalom nem érdemli meg, hogy tisztelettel bánjunk vele,
így azoknak ajánljuk írásunkat, akik szintén látták ezt a förtelmet, és szeretnének velünk ventilálni, vagy azoknak, akik nem akarják megnézni, de kíváncsiak rá, hogy mennyire mélyre süllyedt a Netflix ezzel a produkcióval.
Szóval körülbelül fél órán keresztül cselekménynek nyoma sincs, szereplőink csak és kizárólag egymás testének felfedezésében lelik örömüket. Összeházasodnak, és elmennek nászútra, de mikor véget érnek a mézeshetek, kiderül, hogy Massimo még mindig uralni akarja Laura szabadságát. A filmkészítők itt ragadják meg az alkalmat, hogy reflektáljanak az első rész kritikáira, és a nő szájába adják azokat a mondatokat, hogy a maffiafőnök csúnya rosszfiú volt, amiért elrabolta, és hogy csak azért döntött a házasság mellett, mert nagyon nagy a szerelem (very big), de amúgy fúj, nem csinálunk ilyet.
Probléma megoldva, bűnök elfelejtve. Miután a kisasszony panaszkodik, hogy nem csak feleség akar lenni, karácsonyra kap egy ruházati céget, hogy maradjon csöndben, és mosolyogjon, ahogy egy jó asszonyhoz illik. A lány pedig nagyon örül, mintha az önmegvalósítás legnormálisabb útja lenne egy ajándékba kapott üzlet kifogyhatatlan tőkével. Máris egészségesebb a kapcsolat.
A kezdeti sokk után, hogy fel óráig „zs” kategóriás felnőttvideó-paródiákat vetítettek, itt jutott el a film a fájóan ostoba szintig,
ahol már üvölteni tudnánk a tudattól, hogy ez a produkció pénzbe került.
De legalább a zene jó! Ja, várjunk csak. Nem. Még az is gagyi. De nem annyira, mint a karácsonyesti szex a párocska között, ami már tényleg parodisztikus, se nem erotikus, se nem szexi, inkább döbbenetesen kínos, mert a szereplők olyan fejeket vágnak a nagy akció közben, hogy nézőként két választásunk marad, ha fel akarjuk dolgozni a látottakat: sírunk vagy nevetünk.
A „cselekmény” persze kötelező fordulatot vesz, és megérkezik a bonyodalom. A férj furcsán viselkedik, titkolózik, közben kapunk egy új szereplőt, akinek felvezetése megidézi az eneszkás felnőttfilmeket, ugyanis egy vonzó külsejű kertészfiú lép a képbe. Itt felmerül a kérdés, hogy olyan szereplőt írtak a sorozatba, aki Massimo ellenpontjaként majd arról világosítja fel a főszereplőnőt, hogy nem biztos, hogy a legjobb ötlet három hónap ismeretség után hozzámenni valakihez, akivel csak ruha nélkül érzi jól magát, de természetesen nem ez történik. Majd a friss feleség rajtakapja az urát, aki kedvenc hobbijukat egy másik nővel űzi, és egészen Spanyolországig szalad, ugyanis ott van a kertész otthona, aki épp hazalátogat, és magával viszi a kiakadt nőt.
Ha addig nem lett volna gyanús a kertészfiú, akkor otthonát szemlélve, amit maximum akkor tudna kifizetni, ha Magyarországon lenne gázszerelő, már biztosan tudhatjuk, hogy a lány át lett verve. Ez könnyen kikövetkeztethető abból az elejtett félmondatból, hogy Massimónak van egy testvére, innen pedig egyértelmű, hogy ez a testvér bizony egy iker lesz, szóval az írók nem abba az irányba akarták terelni a történetet, hogy mennyire beteg a két főszereplő kapcsolata. Erre erősít rá két álomszexjelenet, ugyanis azt a ziccert nem akarták kihagyni, hogy a csajt a spanyol kertésszel is egy ágyba tereljék, de azért a megcsalás már nem fért volna bele.
Miközben a lány képzeletében a kertészgyerekkel kamatyol, a férj rájön, hogy valószínűleg testvére ejtette át az asszonyt, így útra kel, hogy hazahozza. A kertészről kiderül, hogy az ellenséges maffiacsalád fiatal üdvöskéje, de persze valódi érzelmeket kezdett el táplálni a lány iránt, ettől függetlenül mégis átadta az apjának a csajt mint tárgyalási alapot, hogy Massimo mondjon le birodalmáról a szerelméért.
Igen ám, de a gonosz ikertesó bekavar, ez pedig egy indiai szappanoperát idéző lövöldözős jelenetbe torkollik. Ha valamiért, akkor ezért a jelenetért megéri megnézni a filmet, mert ilyen béna, bugyuta, ostoba, gagyi lezárást mások szándékosan sem tudnának rendezni.
Ez a film egy Arany Málna-termőföld, a színészi alakítások, a rendezés, a vágás, a forgatókönyv, a zene, minden annyira rossz, hogy az megbocsáthatatlan. Netflix, gratulálunk, elérted a mélypontot.
Rovataink a Facebookon