Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Cikkek cikkek
Évente megrendeznék
"2006-ban óriási karriert futottak be a saját készítésű online videók - nyilatkozta Jamie Byrne, a Youtube marketingigazgatója. - Úgy látjuk, hogy a Youtube-on továbbra is izgalmas, új műfajok születnek." Byrne hozzátetette, hogy ha a verseny fogadatása pozitív, akkor minden évben megtartják majd.
A Youtube-díjátadón a legkreatívabb videó, leginspirálóbb videó, legjobb sorozat, legjobb vígjáték, az év zenésze és legjobb kommentár kategóriákban osztanak díjakat, a cuki állatkás felvételek pedig a minden idők legszívhezszólóbb videója elismerésre pályázhatnak.
Kérdezd a nindzsát!
A sorozatok közül Lonelygirl15, és az Ask a Ninja ismeretterjesztő videói kerültek a nevezettek közé, a vígjátékok között például Barats és Bereta és Smosh agyszüleményei versenyeznek. A legprofibb jelölt az OK Go popegyüttes Here It Goes Again című fitneszklipje. Hogy mellettük olyan hazai Youtube-jelenségek, mint a magyar online repper, az önmagát nagyon komolyan vevő Speak, vagy Csisztu Zsuzsa mellnövekedése megütötték-e a válogatók ingerküszöbét, az csak akkor derül ki, ha Los Angelesben is felkel a nap, és a Youtube Awards oldala élesedik.
Az OK Go jelöltje
A videómegosztót, aminek csak 2007 januárjában 133,5 millió látogatója volt, két évvel ezelőtt alapították, és a Google tavaly 1,6 milliárd dollárért vette meg. A sikeres vállalkozást viszont akár tönkre is teheti, hogy a Viacom médiabirodalom múlt héten egymilliárd dollárra perelte be őket, mivel felhasználói rendszeresen tesznek közzé jogvédett tartalmakat.