Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÁtrendeződött a magyar filmforgalmazó-piac
Magyar forgalmazó cégből egyre kevesebb van, a dolgozóik közül pedig többen is munkahelyet cserélnek szeptember 1-től.
Öt fő távozott a piac egyik legmeghatározóbb szereplőjétől, a korábban Andrew G. Vajna kormánybiztoshoz köthető InterCom Zrt-től, köztük Ádám Bernadett, az eddigi marketing és kommunikációs vezető. A román/amerikai tulajdonban lévő ProVideóhoz mennek mindannyian, ugyanis információink szerint a ProVideónak sikerült megszereznie egy nagy, major stúdió képviseletét az InterCom-tól.
Ugyanakkor az InterCom új forgalmazási vezetője Borka Csilla lesz, aki a Big Bang Mediától ment át, a marketing vezető pozíciójára pedig Rajki Péter érkezik, ő korábban a ProVideónál dolgozott, még korábban a Warnernél. "Az InterCom továbbra is együttműködik eddigi szerződéses partnereivel, a három nagy hollywoodi stúdióval - áll a délutáni közleményükben. A Warner Bros., a 20th Century Fox és a Sony a jövőben is a cégen keresztül juttatja el produkcióit a magyar mozikba."
A Big Bang Mediánál a mozis és a marketing megállapodások megkötését a továbbiakban az alig egy éve alakult PARLUX Entertainment veszi át külsős tanácsadócégként.
A Cinema City marketinges csapatából Tibay Boglárka marketing menedzser távozik, úgy tudjuk, a Budapest Filmhez.