Karitatív célokra fordítja reklámbevételeit a Massive Attack

NME
2000.05.03. 14:41
Némi huzavona után igent mondott a Massive Attack arra a kampányra, amelyben a trip-hop pionírok Angel című száma Emporio Armani illatszereit, a HE/SHE márkákat fogja reklámozni. Mielőtt kialakulna az a furcsa szorítás a gyomorban, gyorsan hozzátesszük, s duó csak úgy ment bele a buliba, hogy minden bevételt karitatív célra használnak. A pénz nagy része a vöröskereszt számlájára megy, de egy kisebb összeget Bristol afrikai testvérvárosa, Beira is kap majd. 3-D a maga szűkszavú módján magyarázkodik: "A reklámokban használt zenék egyre jobban hasonlítanak egymásra, így a reklámügynökségek ráfanyalodnak más stílusok olcsó áruira is. Mi ebben nem akarunk részt venni, de ha olyan embereknek tudjuk adni a pénzt, akiknek erre igazából szüksége van, akkor megéri." A Massive Attack amúgy negyedik stúdiólemezén tököl, de hogy ebben az évben nem lesz belőle semmi, azt már most borítékolni lehet.