Judit
2 °C
7 °C

Karitatív célokra fordítja reklámbevételeit a Massive Attack

NME
2000.05.03. 14:41
Némi huzavona után igent mondott a Massive Attack arra a kampányra, amelyben a trip-hop pionírok Angel című száma Emporio Armani illatszereit, a HE/SHE márkákat fogja reklámozni. Mielőtt kialakulna az a furcsa szorítás a gyomorban, gyorsan hozzátesszük, s duó csak úgy ment bele a buliba, hogy minden bevételt karitatív célra használnak. A pénz nagy része a vöröskereszt számlájára megy, de egy kisebb összeget Bristol afrikai testvérvárosa, Beira is kap majd. 3-D a maga szűkszavú módján magyarázkodik: "A reklámokban használt zenék egyre jobban hasonlítanak egymásra, így a reklámügynökségek ráfanyalodnak más stílusok olcsó áruira is. Mi ebben nem akarunk részt venni, de ha olyan embereknek tudjuk adni a pénzt, akiknek erre igazából szüksége van, akkor megéri." A Massive Attack amúgy negyedik stúdiólemezén tököl, de hogy ebben az évben nem lesz belőle semmi, azt már most borítékolni lehet.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?