Santana beszáll a cipő-üzletbe

MTV
2000.05.31. 13:12
Lélekben felkészülhetünk arra, hogy a nyolc Grammy-díjat besöprő Santana óriásplakátokon és tévéreklámokban is kísérteni fog a jövőben. A pályájája csúcsán levő gitáros szerződést ugyanis írt alá a Brown Shoe Companyval, amelynek értelmében ő lesz a cég Carlos márkanevű női és férfi cipőinek reklámarca. A gitáros bevételének egy része automatikusan Milagro Alapítvány számláján landol majd, amelyet Santana és felesége a hátrányos helyzetű gyermekek oktatásának segítésére hozott létre 1998-ban. Most látszólag nagy az öröm, hogy anyagilag szilárd talajra helyezik a működését: "Mi hisszük, hogy az élet egy csoda, s a gyerekeknek mindenütt joga van ahhoz, hogy biztonságos, egészséges és kreatív életet éljenek" - kommentálta Santana az együttműködést. A lábbelik állítólag "multikulturális designnal" fognak büszkélkedni.