Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMNem Bochkorékat hallgatják a legtöbben
A két új országos rádió reggeli műsorai között hallgatottsági háború folyik, sajtóközleményekben támadják egymást, és a műsorokban is időről időre téma, hogy melyik csapatnak nagyobb a hallgatótábora. Kedden a Blikkben az jelent meg, hogy Bochkorék újból vezetnek a Neo FM-en sugárzott Bumeránggal.
A bulvárlap azt állította, a Class FM-en Sebestyén Balázs műsorát átlagosan naponta 342 ezren hallgatják, míg a Boros-Bochkor párost 358 ezren. A cikkben meg is szólal Bochkor Gábor, aki titkon már reménykedett, hogy sikerült megfordítaniuk a verseny állását, és egyébként is, az első mérési eredményeket nem tartotta reálisnak.
A Blikk azt felejtette el megemlíteni, hogy az adatok nem az országos hallgatottságra vonatkoznak, csak a fővárosi célközönségre. A Blikk ma kénytelen volt helyreigazítani a cikket, az adatokat a lap szerint a Neo FM hamisította meg, illetve nem jelezte, hogy csak budapesti hallgatottságról van szó.
A naplós módszerrel, illetve telefonos és internetes lekérdezéssel készülő Gfk-felmérés szerint az országban a Class FM-et hallgatják többen: a rádió átlagos eredménye 15 százalékos, a Neo FM-é 12,4-es. A reggeli műsorsávban is Sebestyén Balázsék Morning Show-ja vezet, 9 százalékos a hallgatottsága, míg a Bumerángnak 8,4 százalékos. Ez egyébként bőven a hibahatáron belüli érték, vagyis a különbség származhat egyszerűen a statisztikai módszer hiányosságaiból is.
A reklámozóknak fontos 18-49 év közötti korosztályban már nagyobb a Class FM előnye: 12,5 százalékos az adó hallgatottsága reggel hat és tíz között, míg a Neo FM-é 11,3 százalékos.