Árpád
-3 °C
4 °C
Index - In English In English Eng

Kirúgta Vágó Istvánt a Tv2

2010.11.17. 14:09 Módosítva: 2010.11.17. 14:31
A Tv2 ugyan elismerte, hogy Vágót szemelték ki A 40 milliós játszma című új vetélkedő műsorvezetőjének, de a csatorna szerint az új formátumhoz inkább mégis más stílusú embert keresnek.

Szerződést bontott Vágó Istvánnal a Tv2. A műsorvezető két év után távozik a csatornától.

“Tiszteljük és nagyra becsüljük Vágó István televíziós pályafutását, azonban a Tv2 műsorterveiben nem szerepel olyan formátum, mely igazán illeszkedne István személyéhez és kvalitásához” – mondta Kiss Péter, a Tv2 programigazgatója, aki szerint Vágó neve ugyan felmerült a hamarosan induló, A 40 milliós játszma című produkciónk kapcsán, de szerinte ez a műsor egy más stílusú és dinamikájú műsorvezetőt kíván.

Vágó István az Origótól tudta meg, hogy felmondott neki a Tv2, nem kommentálta a csatorna döntését, majd kikapcsolta a telefonját.

vago1

Vágó István 2009 nyarán, a Párbaj című vetélkedőben tűnt fel a Tv2-n, miután távozott az RTL Klubtól, ahol közel kilenc éven át 2000-től a Legyen Ön is milliomos mellett az Ország tesztje műsorait is vezette. Előtte a Tv2-n vezette a Mindent vagy semmit! című vetélkedőt. Ez a formátum még a kereskedelmi tévék indulása előtt, még az MTV-n indult el Vágóval.

Vágót is próbálták

Vágó a Párbaj című vetélkedő gyors bukása óta nem tűnt fel a Tv2 képernyőjén, de ennek ellenére kapott a csatornától fizetést. Vágót kipróbálták A 40 milliós játszma próbafelvételein, úgy tudjuk, hogy felmerült, hogy fiatalos öltönyben, nyakkendő nélkül mégis megfelel a szerepre, de végül a csatorna másképp döntött.

November 17-én a Blikk és a Bors is Vágó új könyvével foglalkozott címlapon, úgy tudjuk, hogy ezek a cikkek a könyv és a műsor reklámjai is lettek volna, már csak azért is, mert a kiadó kommunikációjáért ugyanaz felel, aki a vetélkedő szerkesztői feladatait is ellátja. Mindez arra utal, hogy a Tv2 gyors döntést hozott, amibe a vezetés senkit sem avatott be. Információink szerint a sajtóközlemény kiadása előtt egy órával még a vetélkedő stábja, és a Tv2 dolgozói sem tudtak a döntésről.