A San Francisco-i illetőségű médiacég komoly tárgyalásokba kezdett neves hollywoodi producerekkel és tévés szakemberekkel, melyeknek célja, hogy a Twitter saját, internet- és csevegőszolgáltatás-alapú sorozatait mielőtt tető alá hozzák, irja az Adweek. A Twitter befektetői már hónapok óra vizsgálgatják, hogyan lehetne a sokszázmillió felhasználóval rendelkező szolgáltatásból még több pénzt kiszedni, a sorozatbiznisz ezek szerint az egyik ilyen megoldás lehet.
A Twitter-alapú sorozatok már ősszel elindulhatnak, egy dedikált csatornán lennének láthatók és bizonyos szintű felhasználói interakciót is lehetővé tesznek majd. Az egyik ilyen sorozatról az Adweek úgy tudja, az MTV The Real World és The Hills című dokureality-műsoraihoz hasonló formátumban készülne (előre megírt jelenetekkel, de improvizált dialógusokkal) és a The Hills producerei készítenék. A Twitter vagy egy erre a célra létrehozott mikrosite-on futtatná a sorozatot, de egyelőre az is elképzelhető, hogy üzenetekben terjesztenék a linkjét, amire kattintva feljönne egy videólejátszó.
A Twitter nem titkolt szándéka, hogy megváltoztassa - vagy legalábbis komolyan befolyásolja - a felhasználók médiafogyasztási szokásait azzal, hogy már meglevő tartalomra ráhúzva készítenének újabb közösségi tartalmat. A Twitter gyártóként nem, csak terjesztőként venne részt a projektben. A sorozattal a cég szeretne egy részt kihasítani abból a reklámtortából, amiből most már a Netflixtől a Yahoo-ig minden nagy médiacég kicsípett valamennyit (a tévés reklámpiac értékét 65 milliárd dollárra becsülik), és termékelhelyezéstől a konkrét szponzorációig mindenre nyitottak.